אפרת חומסקי, המנהלת החדשה של תיכון רבין
אפרת חומסקי, המנהלת החדשה של תיכון רבין

בהצלחה: סגנית המנהלת בתיכון אביב נבחרה לנהל את תיכון רבין בכפר סבא

אפרת חומסקי, שמילאה עד כה את תפקיד סגנית המנהלת בתיכון 'אביב', תחליף את רות לזר, שפרשה לגמלאות לאחר עשרים שנות ותק. "אני בטוחה שאצליח, יחד עם צוות המורים, להמשיך את דרכה של רות לזר ולהצעיד את התיכון קדימה", אמרה

פורסם בתאריך: 19.8.19 11:18

אפרת חומסקי נבחרה לנהל את תיכון רבין בכפר סבא ותחליף בתפקיד את רות לזר, שפרשה לגמלאות אחרי 20 שנה כמנהלת התיכון. כך מסרה הבוקר העירייה. "אני שמחה מאד לקבל על עצמי את ניהול תיכון רבין, תיכון עתיר הישגים, ששמו הולך לפניו, ולהצטרף למערכת החינוך המצוינת בכפר סבא. בטוחני, שאצליח, יחד עם צוות המורים, להמשיך את דרכה של רות לזר ולהצעיד את התיכון קדימה", מסרה חומסקי.

חומסקי שימשה בתפקידה האחרון כסגנית מנהלת תיכון אביב ברעננה. היא בת 46, נשואה ואם לשניים, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה, תעודת הוראה במדעי החברה ואזרחות ותואר שני בייעוץ חינוכי. "לחומסקי ותק של 20 שנה במערכת החינוך העל-יסודי ברעננה במגוון תפקידים: הוראת אזרחות ומדע המדינה, חינוך, ריכוז מקצוע, הובלה פדגוגית של תוכנית נוער בסיכון, הובלת למידה משמעותית, הדרכה במשרד החינוך באגף שחר, חינוך כיתות אתגר, ותפקידה האחרון בתיכון אביב היה הובלת נושא הפדגוגיה והבגרויות ובכללן צוות רכזי המקצוע כסגנית המנהלת", מסרה העירייה.

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, בירך על המינוי: "אני מאחל בהצלחה לאפרת, שנבחרה לתפקיד. אני סמוך ובטוח כי היא תוביל את התיכון להשגים ולפסגות חדשים, ותוביל את התלמידים להצלחה, הן חברתית והן פדגוגית. אני רוצה להודות לרות לזר על שנות ניהולה את התיכון. רות ניהלה את התיכון ביד רמה והובילה מדיניות השנה את התלמיד במרכז והמחנכת מצוינות ומעודדת למידה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר