יו"ר חסדי נעמי הרב יוסף כהן, ראש עיריית רעננה חיים ברוידא ויואב ויעל האס צילום: חסדי נעמי
יו"ר חסדי נעמי הרב יוסף כהן, ראש עיריית רעננה חיים ברוידא ויואב ויעל האס צילום: חסדי נעמי

צפו: צמד התאומים מרעננה שמבקש לגייס מאה אלף שקלים לציוד לימודי לנזקקים

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, יעל ויואב האס פתחו בקמפיין מימון המונים לצד עמותת "חסדי נעמי", כדי לגייס כספים לקניית קלמרים, תיקים וציוד לבית הספר למשפחות מעוטות יכולות

פורסם בתאריך: 20.8.19 15:31

יוזמה מבורכת: יואב ויעל האס מרעננה, צמד תאומים בני 6 העולים לכיתה א' בשנת הלימודים הקרובה, החליטו לפני מספר שבועות לצאת בפרויקט מימון המונים לטובת קניית ציוד לימודי לילדים מעוטי יכולת. השניים מבקשים לגייס מאה אלף שקלים עד לתחילת שנת הלימודים הקרובה (הגיוס מסתיים ב-1 בספטמבר), ולשם כך אף רתמו את עמותת "חסדי נעמי", המסייעת לנזקקים.

"הקונספט עלה במהלך מפגש משפחתי עם דודם תמיר האס שמשמש מנהל יחסי הציבור של חסדי נעמי", מספרת טליה האס, אמם של השניים, "מאחר ונושא החזרה ללימודים מדבר אליהם, השנה עלה הרעיון שייקחו חלק בנושא והם הסכימו בשמחה לקחת חלק בקמפיין רחב היקף. בקמפיין בטלוויזיה, על אוטובוסים ובדיגיטל. הקמפיין, שעלה באתר "גיוסים לקהילה" ,הידוע כפלטפורמה חברתית למימון המונים שואף להגיע ל-100 אלף שקלים זאת בכדי שחסדי נעמי תוכל להגיע לחלוקה של 10,000 פריטים וציוד לימודי לקראת שנת הלימודים".

לטובת הקמפיין, השניים יצרו סרטון גיוס שהופץ ברשתות החברתיות, וזכה לתגובות חיוביות. "אתה יודע, שאין ילדים שאין להם תיקים והם הולכים עם שקיות?", אומרת יעל האס לאחיה בסרטון הגיוס, "אין להם כסף לקנות תיקים". "אז נתרום להם כסף כדי שהם יוכלו לקנות דברים", עונה אחיה, יואב האס בסרטון, "כל יום נשים שקל אחד בקופה, ואז נתרום להם אותו".

לאחר העלאת הקמפיין, השניים אף הוזמנו על ידי ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, במטרה לקדם את היוזמה. לפגישה הצטרף גם הרב יוסף כהן, יו"ר עמותת "חסדי נעמי".

"רעננה גאה ביואב ויעל, תושבי העיר היקרים העולים לכיתה א', המובילים את היוזמה החשובה והמבורכת של ארגון חסדי נעמי", אמר ברוידא לאחר הפגישה, "נפגשתי עם יואב ויעל ועם ראשי ארגון חסדי נעמי, והודיתי להם על פעילות החסד שלהם שמבטיחה לכל ילד וילדה את הזכות השווה להתחיל את שנת הלימודים בשמחה עם מלוא הציוד הנחוץ להם ללימודיהם. זו רוחה של העיר רעננה, המאופיינת בקהילה מעורבת ואיכותית בעלת ערבות הדדית ואכפתיות".

יו"ר חסדי נעמי הרב יוסף כהן, ראש עיריית רעננה חיים ברוידא ויואב ויעל האס צילום: חסדי נעמי

עד כה גייס הפרויקט כ-3,000 שקלים מתוך המאה אלף. יש לציין כי זהו לא פרויקט מסוג "הכול או כלום", משמע גם אם הקמפיין לא יגיע ליעד, הכסף שגויס יועבר לטובת משפחות מעוטות יכולות באמצעות עמותת "חסדי נעמי". לדברי המשפחה, הם אינם יודעים אם יגיעו לסכום המיועד, אך הם מקווים לטוב.

מעוניינים לתרום לפרויקט? לחצו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר