מטרו ווסט. צילום: ניר קידר.
מטרו ווסט. צילום: ניר קידר.

שלושה בתי ספר מרעננה ברשימת התיכונים הערכיים המצטיינים שפרסם משרד החינוך

התיכונים אוסטרובסקי, מור מטרווסט ואמי"ת מדעי כפר בתיה יזכו למענק של אלפי שקלים בשל הישגים בפן הערכי, הלימודי והחברתי

פורסם בתאריך: 22.8.19 20:07

שלושה בתי ספר מרעננה ממוקמים ברשימת התיכונים הערכיים המצטיינים שפרסם משרד החינוך לאחרונה, שיזכו למענק כספי בשל הישגיהם. התיכונים שנבחרו הם אוסטרובסקי, מור מטרווסט ואמי"ת מדעי כפר בתיה. בין הנתונים שנמדדו: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות ואחוז ההצטיינות במבחני הבגרות, ומידת השיפור. המורים בבתי הספר יקבלו מענק כספי שינוע בין 3,169 שקלים לכ-8,451 שקלים וזאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה". שלושת בתי הספר התיכונים מרעננה שדורגו ברשימה, דורגו בקבוצה 1 והמורים יקבלו מענק כולל של 8,451.18 שקלים.

זו השנה השביעית בה משרד החינוך מפרסם את רשימת התיכונים המצטיינים במישור הערכי והחברתי. בשנת הלימודים הנוכחית נכללו בסך הכל 721 חטיבות עליונות שעמדו בתנאי הסף, ומתוכן 288 חטיבות זכו בתגמול.

שר החינוך, הרב רפי פרץ: "עם כניסתי לתפקיד הצהרתי, כי אחד מהיעדים המרכזיים שאוביל במערכת החינוך הוא נושא הערכים. אני רואה בהם את היסוד שבונה חוסן של חברה. אני רואה בערכי השליחות והמנהיגות, אהבת האדם, התרומה לחברה ולמדינה ערכים מובילים. לאור זאת, הנחתי כי הנושא השנתי שילווה במערכת השנה יהיה בסימן הערבות ההדדית. למערכת החינוך יש תפקיד חשוב בעיצוב פני החברה, ואני רואה באנשי החינוך, מנהלים ומורים, את עמוד האש שמוביל את המשימה החשובה הזו. אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להודות למנהלים ולמורים שזכו בפרס. ההישגים שלהם ראויים לכל הוקרה והערכה".

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "החינוך לערכים הוא אחד מהנדבכים הגדולים והחשובים שמערכת החינוך מקדמת. העידוד לפעילות בתנועות נוער, ארגוני נוער, מעורבות בקהילה או קידום של מיזמים חברתיים מצמיחים מנהיגות צעירה, נוער מעורב ומשנה פני מציאות. בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר נערות ונערים שלוקחים חלק פעיל בתוך החברה, מסייעים לילדים עם צרכים מיוחדים או לקשישים ולמשפחות נזקקות. כל זה לא יכול להתרחש ללא הרוח והעבודה החינוכית שמובילים יחד המנהלים והמורים. פרס החינוך מהווה הזדמנות לעצור ולומר להם תודה. אני מברך את הזוכים בפרס ומאחל שיעמידו עוד שורה של אנשי חיל כמוהם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר