אביטל גרונברג. קרדיט: פרטי
אביטל גרונברג. קרדיט: פרטי

ארבעה ימים לפתיחת שנת הלימודים, האב עדיין מחפש סייעת לבתו

אביטל גרונברג היא תלמידה בבית הספר תל"י, אשר בשל מגבלה פיזית זקוקה לסייעת צמודה כדי להשתלב בביה"ס. אביה, מיכה, מספר כי כרגע אין סייעת שהוקצתה לה, מה שעלול להפוך את לימודיה לקשים מנשוא

פורסם בתאריך: 28.8.19 18:04

בתי הספר יפתחו את שעריהם כבר ביום ראשון הקרוב, וכ-16 אלף תלמידים יתחילו את שנת הלימודים תש"פ ברעננה. אך לתלמידה אחת, אביטל גרונברג מבית הספר תל"י שעולה לכיתה ד', שנת הלימודים הקרובה עלולה להיות קשה במיוחד. לאביטל יש מוגבלות פיזית, מה שמעניק לה זכאות לסייעת צמודה בזמן הלימודים כדי לאפשר את שילובה בבית הספר. למרות זאת, לדברי אביה, היא עלולה להתחיל את כיתה ד' ללא סייעת קבועה.

"אביטל, הבת שלי, היא ילדה מקסימה עם מוגבלות פיזית שלומדת בבית הספר תל"י, ועולה לכיתה ד' בתחילת שנת הלימודים הקרובה", מספר מיכה גרונברג, "בשל המוגבלות, היא זכאית לסייעת מטעם העירייה, שמלווה אותה בכל שעות הלימודים. לצערי, הסייעת שליוותה אותה בשלוש השנים האחרונות לא ממשיכה איתנו מסיבות מקצועיות. ובשל מחסור ארצי חמור בסייעות בחינוך המיוחד, אנחנו לא מצליחים למצוא סייעת אחרת"

אין מועמדים לתפקיד?
"בית הספר הציע את המועמדים שהגיעו דרך העירייה. אבל או שאלו סייעות שביקשו שכר נוסף ממני באופן פרטי, או שאלו סייעות שראו שתהיה כאן קצת עבודה פיזית, ופשוט ויתרו על זה. אם לא נמצא סייעת, היא תתחיל את השנה עם כל מיני פתרונות זמניים. חשיבות הסייעת הקבועה בשילובה של אביטל היא עצומה. אם יש רק פתרונות זמניים, זה יפגע בתהליך הלימודי של אביטל ובשילובה בבית הספר. היא זקוקה לפתרון קבוע ויציב, כדי לאפשר לה להתרכז בלימודים ובבית הספר".

אביטל גרונברג. קרדיט: פרטי

אז מה אפשר לעשות?
"אנחנו במרחק ארבעה ימים מתחילת שנת הלימודים, ואני מחפש סייעת משלבת שתוכל להיות איתה לאורך כל שעות בית הספר, מדובר בכ-35-32 שעות שבועיות. אביטל מתניידת בהליכון בבית הספר, ומשתמשת בכיסא גלגלים ממונע למרחקים ארוכים יותר. אנחנו מחפשם מישהי עם ראש גדול, פתיחות לטכנולוגיה, שתהיה שם בשביל לעזור לה גם בלימודים, וגם עם פעילות יום יומית כגון מעבר מכיתה לכיתה, שירותים, הוצאת ספרים מהתיק"

"הבת שלי היא ילדה מקסימה", מוסיף מיכה, "היא מאוד אוהבת לשחק עם חברות, לצייר ולשחק עם הכלבה שלה. היא גם משתתפת בתנועות נוער כמו הצופים הדתיים, קו לחיים וכנפי רוח. האישה המתאימה שתבחר לעזור לה, תקבל גמול נפשי ורגשי גדול פי עשרות מונים".

מעוניינים בתפקיד? מכירים מישהו שמעוניין ויכול לעזור לאביטל? ניתן ליצור קשר עם מיכה גרונברג בטלפון 052-659-2499

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איילת

    העיריה צריכה לשריין סיעת שתתאים עצמה לאביטל. חד משמעי . אם לא יסתדר עם סיעת אחת,יחליפו עוד סיעת עד שתימצא הצדיקה.זאת העבודה . אסור לה לבקש תוספת מההורים .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר