כיתת נחשון בתיכון "אביב". קרדיט: תום אבן חן
כיתת נחשון בתיכון "אביב". קרדיט: תום אבן חן

לילה בצימר וארוחות זוגיות: בואו להשתתף בהגרלה הגדולה של תיכון אביב

התלמידים בכיתת נחשון בתיכון מארגנים הפנינג מכירות חגיגי, שכל הכנסותיו מוקדשות לטובת הקמת "בית בקהילה" לצעירים עם מוגבלות שכלית על ידי עמותת בל"ב. האירוע המרכזי בהפנינג: הגרלה נושאת פרסים

פורסם בתאריך: 25.9.19 18:13

יוזמה יוצאת של דופן של כיתת נחשון בתיכון אביב: כיתה י"א 2 בתיכון, מארגנת מחר (חמישי) הפנינג התרמה ענק שכל הכנסותיו מוקדשות לטובת הקמת "בית בקהילה" שבונה עמותת בל"ב ברעננה, המיועד לצעירים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. הבית מתוכנן להיבנות בסמיכות לתיכון, ברחוב הפרחים 9.

לקראת ההפנינג נרתמו תלמידי הכיתה ויצאו לגייס בעלי עסקים לטובת המטרה החשובה. בין השאר, הצליחו לגייס התלמידים את רשת הקונדיטוריות "רולדין", שהקצתה להם מאפים למכירה, את מסעדת ה-"תימניה" ברעננה, ועוד עסקים קטנים ובינוניים רבים ששמחו להצטרף ליוזמה.

"אנחנו מלווים את העמותה כמעט שנה", מספרת תלמידת כיתת נחשון, איה ריבלין, "המטרה העיקרית של ההפנינג, מלבד לגייס כספים, היא להעלות את המודעות של העמותה בקהילת רעננה, כי עד שהתחלנו לרוץ עם הפרויקט, לא הייתה מודעות לעמותה. לקראת יום ההתרמה הלכנו לקניון ולבעלי עסקים וחילקנו פליירים לאירוע וביקשנו לרתום אותם, ואני שמחה להגיד שהם באמת ברוחב לב נתנו לנו המון".

מלבד דוכנים שימכרו בין היתר מאפים ודברי מאכל, תתקיים מחר הגרלה חגיגית, שניתן לרכוש לה כרטיסים בהפנינג עצמו. באירוע יוגרלו פרסים בשווי מאות שקלים כמו משקפי שמש מתנת רשת "אופטיקה הלפרין", לילה בצימר בגליל, כרטיסים לסרט, כרטיס כניסה לבריכה העירונית וארוחות זוגיות.

תיכון אביב. צילום זאב שטרן

תיכון אביב. צילום זאב שטרן

"זה פרויקט חברתי, ערכי, חינוכי ממדרגה ראשונה, שמובל בבית הספר על ידי כיתת נחשון, כיתה שדוגלת במנהיגות חינוכית", אומרת אורנה אהרון, מנהלת תיכון 'אביב', "באירוע מחר, הפנינג חגיגי ואירוע מרשים, יהיה גם ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא. המטרה היא לגייס כספים ולהעביר אותם לעמותה כדי שיוכלו לבנות את הבית לחוסים. כולי גאווה על בני הנוער הללו ועל היוזמה המבורכת שלהם".

האירוע יתקיים בתיכון "אביב", הממוקם ברחוב הפרחים 1, מחר, יום חמישי, החל מהשעה 08:30 בבוקר. האירוע פתוח לקהל הרחב, כולם מוזמנים


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר