צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

אחרי פגישה עם מפקחת משרד החינוך: הגן המושבת יחזור לפעילות

הורי הגן הגיעו לפתרון מוסכם עם המפקחת לגבי כל ימות השבוע, פרט ליום שישי. היום יחזור הגן לפעילות רגילה ובעוד כשבועיים תתקיים פגישה נוספת

פורסם בתאריך: 9.12.19 08:27

אחרי שבוע ימים בו הושבת אחד מגני טרום חובה וחובה ברעננה ורוב הילדים נשארו בבית, יחזרו היום, יום שני, כל הילדים לגן והגן יחזור לפעילות סדירה. זאת לאחר שאתמול התקיימה פגישה עם מפקחת משרד החינוך וההורים הגיעו איתה להסכמות על תוספת כוח אדם לשבועיים הקרובים. הדרישה המרכזית של חלק מההורים הייתה להוסיף סייעת וכן להחליף את הגננת בגן. לעומת זאת, קבוצה אחרת של הורים תמכה בהשארת הגננת והייתה שותפה לדרישה להוסיף סייעת. כפי שדיווחנו בצומת השרון, העירייה הודיעה שלא תיפגש עם ההורים כל עוד הגן מושבת.

חלק גדול מההורים טענו שבגן קיימת אווירה עכורה, גם בין אנשי הצוות, דבר שמוביל לאווירה לא טובה גם בין הילדים. בנוסף, לפני כחודש וחצי, זוג הורים מהגן הגיש תלונה במשטרה על אלימות לכאורה כלפי ילדם.

"התקיימה פגישה עם המפקחת של משרד החינוך והוחלט שבימים שהגננת הקבועה נמצאת בגן, יוסיפו לה גננת נוספת", אמר אחת האמהות. קיבלנו תשובות לגבי כל ימות השבוע, פרט ליום שישי, ביום ראשון, שני, שלישי וחמישי. תגיע בבוקר גננת שתהיה בגן עד השעה 10:00, בשעה 10:00 תחליף אותה הגננת של הצהרון. ביום רביעי שהגננת המשלימה נמצאת, היא תהיה לבד וכרגע לא קיבלנו תשובות לגבי יום שישי ולכן בשלב זה מבחינתנו, ביום שישי הילדים יישארו בבית. נקבעה פגישה נוספת ל-22/12 על מנת לבדוק איפה הדברים עומדים. ביקשנו מהמפקחת שתגיע לפגישה עם פתרונות יותר טובים".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "מפקחת הגן נמצאת בשיח עם ההורים למציאת פתרונות מוסכמים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר