פנינה ישראלי מקריית החינוך אמי"ת כפר בתיה, רעננה, זכתה בתואר 'מורת המאה' של החמ"ד - צילום רשת אמי"ת
פנינה ישראלי מקריית החינוך אמי"ת כפר בתיה, רעננה, זכתה בתואר 'מורת המאה' של החמ"ד - צילום רשת אמי"ת

הכירו את 'מורת המאה' מאמי"ת כפר בתיה: "חינוך זה לקלוט את הנשמה שנמצאת מולך"

כדאי לכם לקרוא איך רואה את תפקידה פנינה ישראלי, רכזת חינוך חברתי ומורה בקריית החינוך אמי"ת כפר בתיה, שנבחרה לאחת מנבחרת 'מורי המאה' של החינוך הממלכתי דתי

פורסם בתאריך: 13.12.19 08:34

פנינה ישראלי, רכזת חינוך חברתי ומורה בקריית החינוך אמי"ת כפר בתיה, נבחרה לאחת מנבחרת 'מורי המאה' של החמ"ד (חינוך ממלכתי דתי)- מורים מצטיינים אשר יקבלו השנה אות הצטיינות בהוראה. את הפרס קיבלה ישראלי על היותה מובילה בקריית החינוך אמי"ת כפר בתיה את תחום החינוך החברתי במקביל להוראת אזרחות והיסטוריה. בין הנימוקים לקבלת הפרס צוין, כי ישראלי מתאפיינת במסירות, יצירתיות, מאור פנים ומחשבה מעמיקה לקידום קריית החינוך. התלמידים מספרים על מורה שיוצרת קשר אישי עם כל תלמיד באמצעות היכרות ושיח מעמיק, מתוך רצון אמיתי להיטיב עם כל אחד ואחד.

"לפני כמה שבועות התבשרתי על זכייתי בפרס מורת המאה וכמובן שמאוד התרגשתי", היא מספרת השבוע. "מבחינתי הזכייה היא זכייה של הצוות כולו, השפה של החינוך שלי היא שפה שלמדתי מצוות בית הספר וזו שפה של אהבה. בעבודה שלי כמורה חשובים לי ההישגים וההצלחות הלימודיות אבל חשוב לי לא פחות התלמיד שעומד מולי. אני משתדלת לראות בו עולם שלם: מה הוא אוהב לעשות, איזו תנועת נוער הוא, להבין את הסיפור השלם שלו".

היא נותנת דוגמא שהתרחשה בחמישי האחרון בלילה הלבן בפעילות של תנועת בני עקיבא: "התלמידים נשארו ערים כל הלילה בסניפים. צוות בית הספר ביקר בסניפים, ראה תלמידים מחוץ לכיתות ונתן להם תחושה שהעולם שלהם חשוב לנו. בעיניי זו דוגמא קטנה שמלמדת על אווירה ביתית. מבחינתי, חינוך זה ראיית הלב. זה לקלוט את הנשמה שנמצאת מולך".
ישראלי מוסיפה שבחינוך חשוב לה שהילדים יבינו שהם חשובים לה, שהם יבינו שהחומר בהיסטוריה זה רק דרך לגרום להם להיות סקרנים והחומר באזרחות זה ניסיון לגרום להם להיות טובים. שהם יבינו ששיחת מסדרון היא לא סתם וכשהיא שואלת איך הייתה הפעילות, היא בעצם שואלת 200 שאלות אחרות: "שהם יבינו שכשאני שואלת איפה הם היו בשיעור אני מתכוונת להגיד, היי, אני רואה אותך אתה יכול לשתף אותי וכשאני כועסת עליהם (או משתדלת לעשות כאילו) זה בגלל שאני אוהבת אותם". היא מוסיפה שכשהם עצובים, היא עצובה יותר וחשוב לה שהם יבינו שהיא רואה אותם, גם בכיתה של 35 תלמידים. "חשוב לי שהם יבינו שהם לא צריכים תירוץ כשהם נכנסים למשרד שלי וכשאני אומרת להם בשיעור הראשון, אני עוד לא מכירה אתכם אבל אתם ממש בקרוב תכנסו לי ללב הם יאמינו לי. שהם יבינו ששום דבר שהם יספרו לי לא יפיל אותי מהרגליים, שמעתי כבר הכל. שהם יבינו שאני רואה בהם בן, אח, מדריך, תיכף חייל ועוד מיליון דברים חוץ מתלמיד. שהם יבינו שהם יכולים, שהם חכמים, רגישים ומוכשרים ושאנחנו פה, מנסים לעזור, לכוון ובעיקר לאהוב" ומבקשת להודות לצוות שעובד איתה ולמנהלים שנותנים לה ולחבריה למקצוע חופש ונמצאים מאחוריהם כל הזמן.
ירון כרמי, מנהל אמי"ת חברה ומשפט, ברך את פנינה ישראלי על הזכייה: "פנינה מצליחה לשלב בין מקצועיות בתחומי אחריותה בבית הספר לבין קידום פרטני של כל תלמיד. היא מצליחה למצוא ולהעצים את המיוחד בכל תלמיד, ובכך היא מקדמת את התלמידים להצלחות לימודיות ואישיותיות".
הרב שגיא רוזנבאום, מנהל אמי"ת מדעי, אמר: "פנינה הינה מופת וסמל למסירות של מורה העושה ימים ולילות למען תלמידיה, למען קידום כל אחד ואחד מהם למיצוי כל יכולותיו, ומצעידה את בית החינוך כולו קדימה בחשיבה חינוכית-ערכית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר