הכלב אוליבר. קרדיט נטלי פוקס מעמותת חבר לי
הכלב אוליבר. קרדיט נטלי פוקס מעמותת חבר לי

פרויקט יפה: הילדים ילמדו בבית הספר על אהבה וחמלה כלפי בעלי חיים

"אנחנו מאמינים שהדרך הזו מתחילה בחינוך בגילאים הצעירים והפרויקט הזה בא ללמד איך להתייחס לבעלי החיים כבר מגיל צעיר", אומר הווטרינר העירוני, ד"א רוני וילדר

פורסם בתאריך: 12.12.19 08:31

במסגרת פעילות הוועדה למען בעלי חיים, שהקים ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, החלה ביום שלישי השבוע סדרה של הרצאות בשם ״חינוך לחמלה״ שתועבר לתלמידי שכבת ה' ברעננה. במסגרת ההרצאות ילמדו הילדים בין השאר על עולמם של בעלי החיים, מה עושים כשמוצאים חיה נטושה ברחוב, איך ניתן לפעול למען בעלי חיים, מדוע חשוב לעקר ולסרס, מה חשוב לדעת כשמאמצים בעל חיים ועוד.

התלמידים בהרצאה בבית ספר מגד צילום באדיבות בית הספר

במסגרת הפעילות, תתקיים סדרה של שלוש הרצאות שיועברו לתלמידים על ידי יובל נבון, מנכ"ל צער בעלי חיים באזור רמת גן והסביבה, וד"ר רוני וילדר הווטרינר העירוני. בסיום סבב ההרצאות, מתוכננת פעילות למען בעלי החיים בבתי הספר ביוזמות ופעילויות שונות שיקיימו הילדים עצמם. "חלק מהאמונה ותפיסת העולם שלי ושל ראש העיר בפרט זה חינוך לחמלה ואהבת בעלי החיים", מסביר וילדר, "אנחנו מאמינים שהדרך הזו מתחילה בחינוך בגילאים הצעירים והפרויקט הזה בא ללמד איך להתייחס לבעלי החיים כבר מגיל צעיר. ההמשכיות של סדרת הרצאות זה שהילדים עצמם יקיימו פעילויות למען בעלי חיים ויעבירו את המסר הלאה". נבון מוסיף: "אנחנו כעמותת צער בעלי חיים רמת גן והסביבה יש לנו תוכניות חינוך שרצות כבר שנים בבתי הספר, אבל פה נוצר משהו שהוא אחר. העירייה יוצרת חיבור בין הרשות, הקהילה ועמותות בעלי החיים שעוסקת בחינוך לחמלה לבעלי חיים וההירתמות שכל כלל האוכלוסייה היא מקסימה. בהרצאה ראינו את הרצון של כל מי שנכח התלמידים, המורים והצוותים השונים לשינוי ושזה בוער בעצמות שלהם ואני מפרגן על הרצון הזה. זה התחיל כפיילוט ולשמחתי זה קורה יותר מהר שחשבנו ומהר מאוד זה יכול לעבור לכלל תלמידי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אילנה

    פרוייקט מעולה ואף רצוי ללמד על חמלה לבעלי חיים בכל בתי הספר בארץ.
    בהצלחה!!

  2. ברברה פז

    כל הכבוד!! מבורך! סוף סוף מחנכים לערכים. הלוואי שיעתיקו את היוזמה שלהם לכל מערכת החינוך!

  3. אורה

    כל הכבוד לכם, כן יירבו! פרויקט שצריך להתקיים מטעם משרד החינוך בכל עיר, בכל יישוב, בכל כפר מדרום עד צפון.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה צריך להפוך מפרוייקט לחוק במשרד החינוך. לא יתכן שלומדים מקצועות שלא באים לידי ביטוי בשום אספקט בחיים לאחר הלימודים ולא מלמדים ילדים דרך ארץ, חמלה, דאגה לחלש, אהבת השונה, מחשבה סביבתית ואקולוגית וכו.

  5. רנה

    רק שלא ישכחו בחינוך לחמלה לבעלי חיים גם את אלה שנכנסים לצלחות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר