צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

ההרשמה לגנים ולכיתה א' נפתחת היום: הנה כל מה שכדאי להורים לדעת

ההרשמה המקוונת תיפתח מחר ל-114 גני הילדים ברעננה. אז איפה ומתי אפשר להירשם, ומתי ניתן לערער על השיבוץ

פורסם בתאריך: 26.1.20 14:21

לידיעת ההורים: ההרשמה המקוונת תיפתח היום, יום שני, באתר עיריית רעננה ל-114 גני הילדים בעיר ולכיתות א'. להרשמה תוכלו להיכנס החל מהשעה 11:00 בבוקר, והיא תתאפשר עד ל-16 בפברואר. לגני החובה בעיר, ניתן לרשום ילדים שנולדו במהלך שנת 2015. לגני טרום חובה, ניתן לרשום ילדים שנולדו במהלך שנת 2016 ולגני הטרום טרום חובה ניתן לרשום ילדים שנולדו במהלך שנת 2017. כדי לבצע רישום, עליכם לוודא כי כתובת המגורים שלכם מעודכנת במשרד הפנים.

ברעננה, בשונה מערים רבות אחרות, ניתן לבקש שיבוץ בשני גנים שונים. בתהליך שיבוץ הילדים בגנים בעירייה לוקחים בחשבון מספר משתנים: מקום מגוריו של הילד לעומת הגן בו הוא מבקש להשתבץ, מאזן בנים – בנות בכל גן, שמירה על הפרש גילאים מצומצם ושמירה על מספר ילדים נמוך מ-35 בכל גן.

להורים שיחמיצו את תאריכי הרישום, ניתן לבצע הרשמה מאוחרת לגנים אך היא על בסיס מקום פנוי, כך שקיים פחות סיכוי שתקבלו את הגן שביקשתם. בעירייה מדגישים כי אין משמעות לתאריך בו בוצע הרישום, כל עוד ביצעתם את ההרשמה בין התאריכים 16.2-27.1.

את התשובות לשיבוץ תקבלו במהלך חודש יוני, לטלפון הנייד וכתובת המייל שהזנתם בעת ההרשמה. אם לא קיבלתם את מבוקשכם, ניתן להגיש ערעור דרך אתר האינטרנט של העירייה במהלך חודש יוני, ותשובות לערעורים יינתנו במהלך חודש יולי. בתום תהליך הערעורים בשנה שעברה, מספר ההורים שקיבלו את הגנים שביקשו עלה על תשעים אחוז.

לאחר פתיחת ההרשמה, ראש אגף החינוך העירוני רויטל שפירא, תקיים צ'אט בשידור חי בדף הפייסבוק העירוני של העירייה, ותענה על שאלות בנושא תהליך הרישום. הצ'אט יתקיים ביום רביעי, 29 בינואר, בין השעות 12:00-10:00 כאן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר