מתפללים בבית הספר דקל. צילום באדיבות ההורים
מתפללים בבית הספר דקל. צילום באדיבות ההורים

רגע לפני שהילדים חוזרים: הורי דקל נדהמו לגלות שקבוצה של אנשים התפללה הבוקר בבית הספר

"אחרי שבית הספר עבר חיטוי, היו צריכים לדאוג לסגור אותו, על מנת להגן על הילדים", אמרה אחת האמהות. בעירייה הסבירו שמדובר בקבוצת מתפללים ששכרה את המקום לתפילות לפני משבר הקורונה. השטח בו שהו יתוחם עד שינוקה

פורסם בתאריך: 2.5.20 20:56

הורים מבית הספר דקל, כועסים על כך שהיום בבוקר, שבת, לאחר שבית הספר עבר חיטוי לקראת החזרה ללימודים מחר (ראשון), קבוצה של מתפללים נכנסה להתפלל בשטח בית הספר באישור. בתמונות שפרסמו הורים בפייסבוק נראים המתפללים ללא מסיכות. בפוסטים שפרסמו הורים הם תהו מדוע להם כהורים אסור להיכנס לשטח בית הספר ומנגד, במקום מתפללים תושבים. ההורים מדגישים שאין להם שום בעיה עם הציבור הדתי או עם תפילות במקום באופן כללי, והטענה המרכזית היא על כך שהעירייה אישרה לקבוצת אנשים שאינם חלק מצוות בית הספר להכנס לשטח בית הספר, מה עושד שזה קורה ערב החזרה לימודים כאשר בית הספר כולו אמור להיות נקי ולאחר חיטוי.

"זה היה מאוד מכעיס לראות את המתפללים בבוקר שבת בבית הספר", אמרה הערב לצומת השרון אחת האמהות, "אני מבינה שהם צריכים מקום שיוכלו להתפלל בו ואין לי טענה אליהם, אבל אחרי שבית הספר עבר חיטוי, היו צריכים לדאוג לסגור אותו, על מנת להגן על הילדים שלנו. גם ככה כל ההורים בחרדות והתמונות שהתפרסמו לא הוסיפו".

"הובא לידיעתנו כי הבוקר נכנסו מתפללים לשטח בית הספר", אומר יאיר זגדון, יו"ר הנהגת הוריט בית הספר שקיבל פניות רבות מההורים. "שוחחתי עם ראש העיר וסוכם כי תמנע כניסה של כל אדם שאינו מורשה להיות בשטח בית הספר. האיסור הוא לכל אדם, שאינו מורשה לרבות הורי הילדים ביום הלימודים ולא חלילה משום סיבה אחרת. עוד סוכם כי העירייה תדאג לחיטוי בית הספר דקל וכל בית ספר אחר בעיר שהיו בו מתפללים. בנוסף, מחר בשש וחצי בבוקר, ינקו את השטח בו התפללו וגם את אולם בית הספר, למרות שבתוכו לא הייתה נוכחות קבועה, אלא כניסה לצורך הוצאת כסאות וספר התורה בלבד, ככל שידוע לנו. בנוסף, מנהלת בית הספר ענבל תהיה נוכחת בבוקר ותפקח אישית על הכל . אין לי ספק שמהבחינה הזו, אנו יכולים להיות שקטים ויש על מי לסמוך. הובטח כי בית הספר יהיה נקי ומחוטא בהתאם לדרישות. שליחת הילדים לבית הספר היא החלטה אישית ולשיקולו הבלעדי של כל הורה כמובן".

תגובת עיריית רעננה: "בית ספר דקל עבר חיטוי וניקוי יסודי כמו כל בתי הספר בעיר, לקראת חזרת התלמידים ללימודים ביום ראשון הקרוב. לאור כניסת מתפללים הבוקר למתחם תפילה שהושכר להם על ידי בית הספר טרם תקופת הקורונה, תוך שימוש במפתח שהיה בידם, תתחום העירייה בצאת השבת את האזורים בהם שהו המתפללים ותאסור כניסת תלמידים לאזורים אלו עד אשר המתחם יעבור חיטוי מחודש ביום א׳ בבוקר. חשוב לציין כי המתפללים שהו במתחם מסוים ולא בכל בית הספר. שאר שטח בית הספר נשאר סטרילי ויעמוד לרשות הילדים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. החילוני

    כתבה לא ראויה!!!
    קהילת עלומים מתפללת באולם בית הספר במשך 15 שנה בתשלום!
    עיריית רעננה אישרה תפילה במתחם בית הספר סמוך לאולם.
    19 המתפללים עטו מסיכות!
    אם אתם רוצים לפרסם, תפרסמו שהקהילה הזו מסייעת פעמיים בחודש למשפחות רענניות בסלי מזון ואיחוד לבבות!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר