בית ספר מגד. צילום: עזרא לוי
בית ספר מגד. צילום: עזרא לוי

מסייעים לצוותי החינוך: העירייה פתחה שמרטפיות בבתי ספר יסודיים

השמרטפיות מיועדות לילדים של אנשי החינוך. ראש העירייה חיים ברוידא: "הפעלת השמרטפיות מאפשרת לצוות להגיע לבתי הספר בראש שקט מתוך ידיעה כי יש מי שדואג לילדים שלהם"

פורסם בתאריך: 6.5.20 18:31

עם חזרת כיתות א'- ג' ללימודים וחלוקת כל כיתה לשתי קבוצות, נדרשו מנהלי בתי הספר לכוח אדם כפול כדי לאייש את הכיתות. חלק מהמורים נעדרים עקב היותם בסיכון מפאת גיל, מחלות רקע או מחלות של בני משפחה. בנוסף מורות רבות ביסודי להן ילדים בגיל גן לא יכלו להגיע לעבודה. מצוקת המנהלים העלתה את הצורך בפתיחת שמרטפיות לילדים הצעירים של צוותי החינוך, כולל מורים סייעות ומזכירות.
לאור כך החליטו בעירייה לפתוח שמרטפיות בבתי הספר הבאים: מגד, שקד, הדר, זיו, יחדיו ובהמשך יפתחו גם בבית ספר ליאור ובבית הספר בנווה זמר. מנהלות בתי הספר איתרו מתחם מתאים בבתי הספר וקיבלו אישור מהקב"ט העירוני שהמתחם בטיחותי. את השמרטפיות מפעילות סייעות או מורות מתוך צוות בית הספר ומנהלי בתי הספר אחראים להתנהלות התקינה. כל מנהל קיבל מינוי כמנהל השמרטפייה. בעירייה מדגישים שכל הנחיות משרד הבריאות וכללי ההיגיינה והתברואה של הקורונה חלים גם על הילדים.
ראש העירייה, חיים ברוידא: "במטרה לתמוך בצוותי ההוראה שהתגייסו לפתיחה מחודשת של בתי הספר, פתחנו הבוקר (רביעי) שמרטפיות במספר בתי ספר בעיר. הפעלת השמרטפיות מאפשרת לצוות להגיע לבתי הספר בראש שקט מתוך ידיעה כי יש מי שדואג לילדים שלהם. זה מאפשר איוש מלא של צוותי החינוך למען כיתות א׳ עד ג׳ שחזרו השבוע למסגרות״.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר