ורדה אופיר. צילום דוברות משרד החינוך

מנהלת חדשה למחוז מרכז במשרד החינוך: ורדה אופיר

אופיר הייתה בתפקידה הקודם מפקחת מחוזית. בעבר שימשה בתפקידי חינוך רבים באיזור השרון, ביניהם סגנית מנהל בתיכון אורט בכפר סבא, מחנכת ומרכזת שכבה במור מטרו ווסט רעננה, מנהלת תיכון אורט שפירא בכפר סבא, ועוד

פורסם בתאריך: 7.5.20 08:31

ורדה אופיר מונתה למנהלת מחוז מרכז החדשה במשרד החינוך, מחוז האחראי בין היתר גם על רעננה ועל כפר סבא. היא מחליפה בתפקיד את עמליה חיימוביץ שעוברת  לתפקיד מנכ"לית אבני ראשה – המכון הישראלי למנהיגות בית ספרית. במכון אבני ראשה תחליף חיימוביץ את יהודית שלוי שהחליטה לסיים את תפקידה לאחר 13 שנה של הישגים רבים.
ורדה אופיר שימשה כמורה, מחנכת וסגנית מנהל בתיכון אקסטרני של רשת אורט בכפר סבא, מחנכת ומרכזת שכבה בתיכון מור מטרו ווסט רעננה, מנהלת תיכון אורט שפירא בכפר סבא, מנהלת בית החינוך השש שנתי רבין תל מונד, ובארבע השנים האחרונות שימשה כמפקחת המחוז. במסגרת תפקיד זה הייתה אחראית על פעילות הפיקוח ואיכותה, תכנית העבודה המחוזית, עבודה מול החברה הערבית כולל פיקוח, רשויות ומנהלי בתי הספר. אופיר זכתה פעמיים בהצטיינות – כמנהלת בית ספר וכמפקחת.

עמליה חיימוביץ. צילום דוברות משרד החינוך

עמליה חיימוביץ, אשר מסיימת את תפקידה לאחר כשבע שנים כמנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך, הייתה לפני כן מורה בבית ספר גדרות, מנהלת בית הספר "גנים" בגני תקווה, מפקחת בראשון לציון וממונה במשרד החינוך על הערכת עובדי הוראה וניהול.
ורדה אופיר אמרה: "בימים אלה אני נכנסת לתפקיד מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך, בהמשך ישיר לתפקיד מפקחת המחוז שאותו מילאתי בחמש השנים האחרונות. העקרונות הפדגוגיים בהם הובלנו את המחוז ימשיכו להנחות אותי בעבודתי, עקרונות פדגוגיים שמכוונים בסופו של דבר למפגש היומיומי שבין המורה לילד בכיתה, והם שימשיכו להיות עוגן מרכזי בעבודה המחוזית. במפגש זה מתממשת ליבת החינוך, והמטרה העומדת לנגד עיני היא להמשיך ולקדם את איכות ההוראה במחוז. עם כניסתי לתפקיד אקדיש זמן ומחשבה לשאלה בדבר הצעד הבא שבו המחוז צריך לפסוע. כיצד לעלות קומה נוספת במשנה החינוכית המחוזית וביישומה".
בנוסף, פנתה מנהלת המחוז בפועל בברכה אישית לאנשי החינוך במחוז, בהמשך ליומיים האחרונים בהם חזרו בתי הספר בכיתות א-ג ללמידה בבתי הספר: "בסיומו של יום שבוודאי היה מורכב, מאתגר, וגם מאוד מאוד מרגש, אני מבקשת להכיר ולהוקיר כל אחד ואחת מכם, המנהלים, המורים ואנשי החינוך… כמי שניהלה בתי ספר, אני יודעת, מבינה ומאמינה שהחינוך האמיתי מתחרש בסופו של דבר בתוך בית הספר, ואנחנו הפיקוח והנהלת המחוז כדי לסייע, לתמוך, להקשיב, ללוות בכל עניין ובכל סוגיה. גם אנשי הרשויות המקומיות הם שותף טבעי לנו ולכל העשייה שאנחנו עושים יום יום שעה שעה. אני מאחלת לכולנו הצלחה רבה במשימות המורכבות שבוודאי עוד נכונו לנו ובעיקר הרבה הרבה בריאות טובה".

לסרטון הברכה כנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר