צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה. לגן המצולם אין קשר לכתבה אייל טואג

גני הילדים ברעננה חוזרים לפעילות, חדשות טובות להורים לגבי ל"ג בעומר

ילדי הגנים חולקו לשתי קבוצות, כל קבוצה תלמד בגן שלושה ימים בשבוע. העירייה הודיעה כי תיתן מענה לילדי הגנים בחופשת ל"ג בעומר. בשישי הושג סיכום על חזרת הצהרונים

פורסם בתאריך: 9.5.20 20:47

מחר, יום ראשון ה-10.5.20, זה יקרה וגני הילדים העירוניים (3-6) ייפתחו. על פי המתווה של משרד הבריאות ומשרד החינוך, פעילות הגן תתקיים בשתי קבוצות קבועות של עד 18 תלמידים ברוטציה, כאשר לכל קבוצה יהיו שלושה ימי למידה בגן ושלושה ימי למידה מהבית. שמחה, בשלב הראשון ילמדו הילדים ברוטציה של חצי שבוע והצהרונים לא יפעלו בינתיים.
ביום שלישי, אמורים הילדים לצאת לחופש ל"ג בעומר ורגע לפני כניסת שבת הודיעו בעירייה שבהחלטת ראש העירייה חיים ברוידא ובהובלת אגף החינוך ובשיתוף הנהגת ההורים, יינתן מענה לילדי הגנים במהלך חופשת ל"ג בעומר באמצעות סייעות הגנים. בהנהגת ההורים העירונית, מברכים על החזרה, אך יחד אם זאת טוענים שבצורה הזו לא ניתן להחזיר את המשק לתפקוד מלא. "הנהגת הורי הגנים מברכת על פתיחת הגנים סוף סוף אחרי תקופה שבה הילדים שהו בבית,. אומר יואב קופמן, יו"ר הנהגת הורי הגנים, "יחד עם זאת הפיתרון והמתווה בו בחרו משרד הבריאות והחינוך הינו פיתרון שאינו ראוי שכן להגיד שרוצים להחזיר את המשק לתיפקוד אך יחד עם זאת לתת פיתרון לילדים ולהורים העובדים ל-2-3 ימים בשבוע הוא לעג לרש. אנו מצפים גם כן לפתיחת הצהרונים שכן יום העבודה שלנו ההורים אינו עד השעה 14 ואנו שמחים כי העירייה מחוייבת לפתוח את היול"א בהקדם ואנו נעמוד על כך בשיתוף איתם. בתקופה זו חשוב לנו גם להודות לגננות ולצוותים החינוכיים שעשו ועושים למען ילדינו ולהוקיר את תרומתם".
הפעילות בגנים תתקיים בין השעות 8:00-14:00. במהלך היום, הצוות החינוכי הקבוע בגן, יעבוד על פי מערכת השעות הרגילה שלו (מנהלת הגן, סייעת הגן, גננת משלימה וסייעת משלימה). בנוסף, כל קבוצה תחולק לשתי קבוצות משנה קבועות, אשר יופרדו ויעבדו במרחבים נפרדים במרחבי הגן ובחצרות. לצוות הגן יתאפשר מעבר בין קבוצות המשנה, תוך שמירה על כללי משרד הבריאות, בדגש על שטיפת ידיים לפני כל מעבר. כאמור, כל קבוצה תלמד שלושה ימים רצופים בגן, ולאחריהם שלושה ימים של למידה מהבית באמצעות "מערכת השידורים הלאומית". צוות הגן התבקש להפחית עומס של ציוד, צעצועים, אביזרי ומשחקים וההורים התבקשו לצייד את הילדים בארוחת הבוקר שלהם בתוך קופסה ועם מפית. הילדים יאכלו את ארוחותיהם כשהם ישובים בשולחנות נפרדים זה מזה, ותוך כדי הקפדה שיישמר המרחק של שני מטרים. לגן תותר כניסה אך ורק לצוותים החינוכיים ולתלמידים, בהתאם לתכנית שנקבעה, לאחר חתימה על הצהרות בריאות כנדרש וילדי הגן לא צריכים לעטות מסכה.
בשישי רגע לפני כניסת שבת, הגיעו משרד החינוך, משרד האוצר ומרכז השלטון המקומי, לסיכום לגבי הפעלת הצהרונים שיחלו לפעול באופן הדרגתי בגנים ובבתי הספר. הצהרונים יפעלו בהתאם להרכב הקבוצתי בו מתקיימת הלמידה במסגרת יום הלימודים וההורים ישלמו רק עבור הימים בהם ישהו הילדים במסגרת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר