הילדים ברעננה חזרו לגן. צילום דוברות העירייה
הילדים ברעננה חזרו לגן. צילום דוברות העירייה

הילדים חזרו לגנים, ימי שלישי ושישי יהיו ברוטציה בין הקבוצות

כדי ליצור איזון בין שתי הקפסולות של ילדי הגנים, הן יחליפו ביניהן מידי שבוע את ימי שלישי ושישי. לשמחת ההורים העירייה תפעיל את הגנים בל"ג בעומר

פורסם בתאריך: 10.5.20 16:22

ילדי הגנים ברעננה חזרו הבוקר. 96 גני ילדים עירוניים נפתחו היום על פי המתווה של משרד החינוך, והם הצטרפו ל-20 גנים של חינוך מיוחד שנפתחו כבר קודם לכן. בעירייה מדווחים שהיום נפתח כשורה וללא בעיות מיוחדות. הילדים התקבלו על הצוות בהתרגשות רבה ולקראת חזרתם של הילדים ביצעה העירייה במתחמי הגנים עבודות ניקוי וחיטוי מקיפות, בוצעה הפרדה בין מתחמי הפעילות וכן הוצבו כל אביזרי המיגון הנדרשים, למען שלומם ובריאותם של הילדים ואנשי החינוך. הקפסולה השנייה של הילדים תחל את הפעילות בגן ביום רביעי וזאת בהתאם להנחיית משרד הבריאות ומשרד החינוך. בנוסף, הורי ילדי הגנים עודכנו כי העירייה תעניק מענה עירוני לילדים גם במהלך חופשת ל"ג בעומר. בנוסף, שלחה העירייה לגני טרום טרום חובה סייעות מתגברות על מנת להקל על הצוות.
כל קבוצת ילדים תלמד במשך שלושה ימים בשבוע: קבוצה א' – בימים א'-ב' – ולסירוגין בימים ג' או ו', וקבוצה ב' בימים ד'-ה' ולסירוגין בימים ג' או ו'.
בשלב זה לא יתחדשו מסגרות היול"א בעיר (צהרונים), והמסגרות יפעלו החל מהשעה 8:00 ועד השעה 14:00. ובהנהגת ההורים מקווים שתוך מספר ימים הם יפתחו וזאת לאחר שיעשו התאמות מבחינת המחיר, שעות הפעילות, ההזנה ועוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר