צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה. לגן המצולם אין קשר לכתבה אייל טואג

העירייה מרגיעה את ההורים: גם מי שעזב את צהרון יול"א יוכל לחזור בחודשים יוני-יולי

הורים שפנו לצומת השרון סיפרו כי בעירייה נאמר להם שלא בטוח שיוכלו להחזיר את הילדים לצהרון בחודשים הבאים, דברים דומים אמרו גם בהנהגת הורי הגנים. בתגובה לפניית צומת השרון הוציאה העירייה הודעה מרגיעה

פורסם בתאריך: 20.5.20 12:49

עיריית רעננה הבהירה היום (רביעי), בניגוד לטענות של הורים רבים ושל הנהגת הורי הגנים, כי גם הורים שלא ירשמו עתה את ילדיהם לצהרוני יול"א, יוכלו לחדש את ההרשמה בחודשים הבאים. לצומת השרון הגיעו מספר פניות מהורים שאמרו כי החליטו לוותר בשלב זה על הצהרון, וכשבדקו מול העירייה אפשרות להחזיר את הילדים בחודש יוני או יולי כאשר הם יחזרו לעבודה, נענו כי העירייה לא מתחייבת לתת להם לחזור. מנגד, בתשובה לפניית צומת השרון, אמרו בעירייה שכל מי שעזב יוכל לחזור בחודש יוני/ יולי.
"הוציאו אותי לחל"ת כמו את כל המשק בחודש מרץ, אבל אצלנו עדיין לא חזרו לעבודה מלאה ולכן חבל לי לשלם עבור הצהרון", סיפרה אם לילד, "אני מאוד מקווה שבחודש יוני או מקסימום חודש לאחר מכן, אנחנו כבר נחזור לעבודה מלאה ואז אני חייבת מסגרת, במיוחד בתקופת הקיץ. שוחחתי עם העירייה ובשיחה נאמר לי שלא בטוח שזה אפשרי. אני לא בחרתי להיות מובטלת והמצב הכלכלי שלנו כמו של לא מעט הורים מאוד קשה ולכן אני לא מבינה למה הם לא יכולים להתחשב ולבוא לקראת ההורים והילדים".
מהנהגת הורי הגנים נמסר בהקשר זה: "מדובר בתקופה כלכלית לא פשוטה למשפחות רבות. הורים רבים איבדו את מקום עבודתם ולכן בחרו לבטל את היול"א. לצערנו, נכון לכעת הורים רבים קיבלו תשובה כי לא בטוח שיוכלו לחזור ליול"א, תשובה זאת אינה תשובה ערכית והולמת ולא ניתן שבתקופה זאת לילדינו לא תהיה מסגרת, גם העירייה לא פתחה את כלל גני היול"א מהיום הראשון. גם תשובה כמו חוסר בצוותים שיתכן שאינם יהיו אינה תגובה עניינית שכן אותם גנים בהם היו ילדינו יקבלו צהרון עם אותו הצוות. אנו קוראים לעירייה להבהיר כי ילדי רעננה ותושביה עומדים לנגד עיניה וכל הורה שיבטל בעת הזו, יוכל לחזור כפי שקורה בישובים אחרים".
כאמור, מעיריית רעננה נמסר: "כל מי שעוזב/ עזב, יוכל לחזור בחודש יוני/ יולי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר