בנות חטיבת אלון ברעננה

בעקבות מחאת המכנסיים: "יש מחשבה לבחון בשיתוף מהו קוד הלבוש הראוי"

בעקבות מחאת המכנסיים הקצרים והאירועים האחרונים, קיימו היו"רים של הנהגות ההורים בחטיבות ישיבת זום ויפתחו בהידברות עם מנהלות החטיבות. אודליה שינדורף: "יש מחשבה להגיע להבנה"

פורסם בתאריך: 21.5.20 08:26

יושבי הראש של הנהגות ההורים מארבע חטיבות ממלכתיות בעיר, אלון, יונתן, רימון והשרון, ערכו אתמול, יום שלישי, ישיבת זום פנימית וזאת לאור מחאת המכנסים שהחלה בחטיבות בעיר, מחאה שהתחילה בחטיבת אלון והמשיכה לחטיבות נוספות. במהלך המחאה, הגיעו התלמידות עם מכנס קצר, שלא על פי התקנון, דבר שבבתי הספר לא אהבו.
לאחר שיחה ארוכה על הנושא ועל האירועים האחרונים בבתי הספר, סיכמו היו"רים, כי כל יו"ר יערוך או ימשיך לקיים שיח עם ההנהלה בבית הספר שלו במטרה להגיע להבנות מה נכון עבור קהילת בית הספר ומהו קוד הלבוש הראוי והמתאים לבית הספר שלהם. הם ציינו כי הם מקווים כי יוכלו לקיים שיח פתוח בינם ובין מנהלות החטיבות, ולבחון במשותף את סוגיית קוד הלבוש, ולהגיע ככל שניתן לכדי קוד לבוש מוסכם ואחיד ראוי ורצוי בחטיבות.

יו"ר המשותפים של הנהגת ההורים גולן בן צבי ואודליה כהן שינדורף

אודליה שינדורף, יו״ר משותף של הנהגת ההורים ברעננה, הוסיפה: "יש מחשבה של יו"רי ההנהגות לבחון בשיתוף עם מנהלות בתי הספר, מה נכון עבור קהילת בית הספר ומהו קוד הלבוש הראוי והמתאים בבית הספר ולהגיע להבנה ופתרון בהתאמה. פתרון יכול להיות באופנים שונים, לא בהכרח בשינוי תקנון, אם כי האפשרות לדיון גם בכך קיימת כמובן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לעצור המניפולציה באופנה

    להפעיל לחץ על רשתות הביגוד לייבא ולייצר דגמים לבנות. כבר הרבה זמן שיש בארץ רק מכנסונים לבנות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר