אריאל רחבי תלמידת אמי"ת רננים זכתה במקום הראשון בתחרות יצירות ארצית בנושא הדגל ואחדות ישראל. צילום פרטי

בן גוריון עם מסכה: אריאל רחבי מרעננה ראשונה בתחרות מול בני נוער מישראל וארה"ב

אריאל רחבי, תלמידת אמי"ת רננים, זכתה במקום הראשון בתחרות יצירות ארצית בנושא הדגל ואחדות ישראל, בה השתתפו גם בני נוער יהודים מארצות הברית

פורסם בתאריך: 27.5.20 08:24

אריאל רחבי, תלמידת אמי"ת רננים, זכתה במקום הראשון בתחרות יצירות ארצית בנושא הדגל ואחדות ישראל. רחבי, תלמידת כיתה ט' בתיכון, הוכרזה כמנצחת בתחרות שערכה רשת אמי"ת. בין מאות המשתתפים בתחרות היו תלמידי הרשת בכל רחבי הארץ ובני נוער יהודיים מארצות הברית. ביצירה שהכינה, ציירה רחבי את דוד בן גוריון כשעל פיו דגל בצבע תכלת בצורה של מסכת מגן מפני קורונה ועליה מצויר מגן דוד המורכב משישה אנשי מקלות.

היצירה של אריאל רחבי. צילום פרטי

רחבי הסבירה: "בן גוריון הקים את המדינה. אך סביבו היה צורך באיחוד של כוחות. כאשר כלל האזרחים מאוחדים, קשה להכניע אותם. זה מה שמייצגים אנשי המקלות שביחד – עושים את המגן דוד. ציירתי עליו את המסכה כדי להזכיר שבימים האלו האחדות והאחריות האישית נדרשות יותר מתמיד כדי שנצליח להתמודד עם הנגיף ולהמשיך לקדם את החברה והמדינה".

עפרה פאר, מנהלת אמי"ת רננים, בירכה את רחבי על ההישג ואמרה כי היצירה מעוררת ענין ורושם. "אנחנו מעודדים את העשיה האמנותית ומאמינים כי על מנת שכל תלמידה תביא לידי ביטוי את כשרונותיה צריך לתת מקום ולפתח את היצירה. אנו גאות בתלמידות שמשתתפות מידי שנה בתחרויות שונות וזוכות בפרסים ונמשיך לקדם את תחומי היצירה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר