בית ספר ברטוב צילום ניר קידר
בית ספר ברטוב צילום ניר קידר

מאה מחוננים מרחבי העיר ויישובי הסביבה מגיעים כל שבוע לברטוב. ההורים בלחץ

מידי שבוע מגיעים לבית הספר ברטוב כמאה מחוננים מרחבי רעננה ומיישובים בסביבה. את הורי ברטוב זה מאוד מדאיג והם דורשים להקפיא את הפרויקט בשלב זה. העירייה: "דאגנו ליצור הפרדה פיזית מוחלטת בין תלמידי ברטוב לכיתות המחוננים"

פורסם בתאריך: 5.6.20 09:45

הורים לתלמידים שלומדים בבית הספר ברטוב, שמשמש גם ליום שליפה לתלמידים מחוננים והמצטיינים מרעננה ויישובי הסביבה, טוענים שלאור מצב ההדבקה של ווירוס הקורונה שרק הולך ומחמיר, היה ראוי להקפיא את הלימודים של תלמידי החוץ שחזרו השבוע, על מנת למנוע התערבבות של ילדי בית הספר עם ילדים אחרים. לדברי ההורים, לבית הספר מגיעים פעמיים בשבוע כמאה תלמידים, פעם בשבוע ילדי רעננה ופעם בשבוע ילדי הסביבה בשעות הלימודים ובשעות אחר הצהריים והם חוששים מהדבקה אפשרית. יש לציין שהתלמידים לומדים במבנה נפרד ויש להם בימים אלה חצר נפרדת. הפוסט פורסם לראשונה בקבוצת הפייסבוק 'פורום תושבים רעננה'.
"מדובר בתקופה מאוד לא פשוטה ויש לא מעט הורים שלא שולחים את הילדים שלהם לבית הספר ולכן היה ראוי להמתין עם החזרת ימי השליפה של המחוננים", אומרת אם לילד מבית הספר, "הילדים אומנם לומדים בשטח נפרד, אבל זה חלק מחצר בית הספר. בהתחלה הם היו אמורים להיכנס מהשער הראשי ורק אחרי שעמדנו על הרגליים האחוריות וצעקנו, פתחו להם שער צדדי. דבר שני, בין החצרות אין חוצץ, אלא שמו סרט משטרתי שאמור למנוע מהילדים לעבור צד והצד השני בכלל פתוח".
היא מבהירה כי המחוננים לומדים בבית הספר שנים רבות ואין להם דבר נגדם. "הבן שלי תמיד סיפר לי שהם פוגשים אותם בהפסקות והם משתמשים בשירותים של בית הספר, אז אף אחד לא יכול להיות בטוח שהם לא יתערבבו".
טענה נוספת של ההורים, היא שלאחר התפרצות הקורונה, חילקו את השכבות לפי חצרות על מנת למנוע מגע. "בזמן הקורונה החצר שהם נמצאים בה היום שימשה את כיתות ג' ועכשיו חיברו אותם יחד עם שכבת א' – ג', אז איפה ההיגיון? אם זה לא מספיק, את חוגי הספורט שפועלים בסוף יום הלימודים לא פתחו, כי זה מסוכן, אבל להביא את הילדים מבחוץ זה לא מסוכן? בית הספר שלנו מונה 400 ילדים, ברגע שמצטרפים עוד 100 ילדים פעמיים בשבוע, זה רבע מכמות תלמידי בית הספר. כרגע הכל טוב, עד שחלילה יתגלה חולה קורונה באחד מבתי הספר שהילדים מגיעים ממנו ואז כל הילדים שלנו יצטרכו להיכנס לבידוד, כי אף אחד לא יכול להיות בטוח שלא היה מגע".

תגובת עיריית רעננה: "על פי הנחיית משרד החינוך, חזרו השבוע תלמידי המחוננים ללימודים, במתחם נפרד בבית ספר ברטוב. מתחם המחוננים פועל מזה שנים רבות בתוך בית הספר, בשטח הצפוני ובמתחם המולטימדיה, עד שיעבור למשכנו החדש, הקמפוס למחוננים שנבנה בנווה זמר. כדי לשמור על הנחיות הבריאות בתקופת הקורונה, ויצירת מוגנות גבוהה, דאגה העירייה ליצור הפרדה פיזית מוחלטת בין תלמידי ברטוב לכיתות המחוננים, כולל כניסה משער נפרד. לא היתה כל התערבבות בין תלמידי ברטוב לבין תלמידי בית הספר למחוננים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. כפיר

    המחוננים לומדים במתחם נפרד, נכנסים מכניסה נפרדת, ולומדים עם צוות נפרד. אין סיבה לדאגה.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר