כאן שביתה צילום רינת אברגיל
כאן שביתה צילום רינת אברגיל

עוברים למודל חדש: תלמידי החטיבות והתיכונים ברעננה ילמדו בחלק מהשבוע בבית

החל מיום ראשון הקרוב ישלבו תלמידי החטיבות והתיכונים למידה פיזית בבתי הספר עם למידה מקוונת מרחוק, בהתאם למערכת שיקבלו ותאושר על ידי הפיקוח. ומה יהיה בשנה הבאה?

פורסם בתאריך: 4.6.20 15:57

החטיבות והתיכונים ברעננה יעברו באופן הדרגתי למודל למידה חדש, הנקרא מודל היברידי, החל מיום ראשון הקרוב ה-7.6.20. על פי תוכנית העירייה ואגף החינוך, התלמידים יקבלו מערכת מסודרת וישלבו למידה פיזית בבית הספר עם למידה מקוונת מרחוק. מערכת הלימודים תאושר על ידי הפיקוח, במטרה להפחית ככל הניתן את סיכוני ההדבקה.
בעירייה מדגישים שהתהליך נעשה בשיתוף ובדיאלוג עם הנהגת ההורים והצוות החינוכי של כל בית ספר, ובתכנון ואישור משרד החינוך, מתוך רצון לשמור על בריאותם של התלמידים מחד, ומאידך להמשיך בשגרת החיים והלימודים עד כמה שניתן. בשלב הזה מדובר על למידה עד סוף שנת הלימודים הנוכחית ולקראת הקיץ, ייבחנו המשמעויות לגבי ההמשך.
על פי התוכנית, כל בית ספר יעביר ישירות לכל תלמיד את מערכת השיעורים השבועית שלו וזאת על פי החלטה של בית הספר, מספר התלמידים בכל כיתה, מספר המבנים בבית הספר ועוד. התלמידים יקבלו מערכת מסודרת ישירות מצוות המורים בבית הספר אליו הם משתייכים. בתי הספר ישלבו לימודים מרחוק ומקרוב לפי מערכת שבועית בדגמים שונים, שתאושר על ידי הפיקוח. בזמן השהות בבית הספר יינתן דגש בנוסף ללימודים, על פעילויות חברתיות, שיטות לימוד מגוונות, פעילות הפגה, עבודות חקר, ועוד.
בנוסף, כל המורים וצוותי החינוך יגיעו לבית הספר על פי מערכת העבודה הקבועה שלהם. עוד הם מציינים שהמודל שגיבש אגף החינוך בשיתוף עם משרד החינוך יספק מענה הולם לתלמידים, לצוותי החינוך ולהורים במטרה להפחית ככל הניתן את סיכוני ההדבקה, ולשמור על בריאותם וביטחונם של התלמידים והצוותים החינוכיים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר