צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

גן סביון יישאר סגור: אחרי שאחת האמהות חלתה בקורונה, גם אחד הילדים נדבק בנגיף

גן סביון ברעננה נסגר כבר ביום חמישי, לאחר שאם לילד בגן עדכנה כי נדבקה בקורונה. בשישי נמסר כי גם ילד מהגן נמצא חיובי לנגיף והגן יישאר סגור

פורסם בתאריך: 11.6.20 08:01

עדכון אחרון: 12.6.20 23:00

עיריית רעננה עדכנה היום (שישי) שהתקבלה הודעה רשמית כי ילד מגן סביון ברעננה נמצא חיובי לקורונה. לאור זאת ישאר הגן סגור וכל הילדים ואנשי הצוות יכנסו לבידוד למשך כ 14 יום, ויעברו בדיקות לאבחון קורונה. הגן נסגר כידוע אתמול, לאחר שאם לילד בגן עדכנה כי נדבקה בקורונה. הגן נסגר אתמול (חמישי) ובוצע בו חיטוי על ידי העירייה. היום נמסר כי כל מי שבא במגע עם הילד שאובחן חיובי לקורונה נדרש להיכנס לבידוד למשך 14 יום. הורי הילדים הונחו על ידי גננת הגן לעדכן את משרד הבריאות ולפנות לקופות החולים על מנת לערוך בדיקה לילדיהם. עיריית רעננה עומדת בקשר ישיר עם גורמים ממשרד הבריאות ומשרד החינוך ותמשיך ללוות את ההורים והילדים וצוות הגן. בעירייה קראו להורים לשתף את צוותי החינוך במקרי לחץ וחרדה, על מנת לבדוק במשותף אם יש צורך בסיוע מקצועי.

אתמול כאמור פרסמנו כאן כי אמו של אחד הילדים בגן ברעננה, עדכנה ביום רביעי כי נמצאה חיובית לקורונה. בהתאם להנחיות החליטה העירייה כי הגן ייסגר החל מאתמול (חמישי) כאמצעי זהירות למניעת הדבקה והילדים שנחשפו לאם ייכנסו לבידוד מניעתי. העירייה ביצעה חיטוי וניקוי יסודי של כל שטח הגן ותמשיך לפעול בהתאם להנחיות שיתקבלו ממשרד החינוך ומשרד הבריאות. היום כאמור נמסר כי גם אחד הילדים בגן נדבק בקורונה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר