צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה. לגן המצולם אין קשר לכתבה אייל טואג

חדשות טובות: ילדי יול"א ברעננה יקבלו שבוע פעילות נוסף ללא תשלום

פעילות יול"א ברעננה תימשך השנה עד ה-13.8. בשיחה עם צומת השרון מתייחס יו"ר ועד הגנים, יואב קופמן, גם להחזרים שמגיעים להורים מתקופת הקורונה

פורסם בתאריך: 15.6.20 12:20

ילדי יול"א ברעננה יקבלו שבוע פעילות נוסף בקיץ הזה ללא תוספת תשלום, כך לפי הסכם בין ועד הורי הגנים למינהל החינוך בעירייה. שנת  הלימודים בגנים ברעננה תסתיים השנה ב-13.8.20. ילדים שאינם במסגרת יול"א יוכלו להצטרף לתקופה הנוספת בתשלום.

אמש הודיע שר החינוך ששנת הלימודים בגנים ובבתי הספר היסודיים תסתיים ב-13.7, ומייד לאחר מכן תחל פעילות בית הספר של החופש הגדול, שתתקיים עד ה-6.8, חמישה ימים בשבוע בשעות 07:10 – 13:00, בעלות של 540 שקלים לילד. ברעננה מתקיימת לאורך כל שנת הלימודים פעילות יול"א שממשיכה גם בחופש הגדול וכוללת גם את יום שישי. ועד הגנים הגיע להסדר עם העירייה לפיו נוספו עוד חמישה ימי פעילות ללא תוספת תשלום. הפעילות תתקיים בימים ראשון עד חמישי עד ה-13.8 באותן שעות של פעילות היול"א – 7:10-16:30 והורים שיחפצו, יוכלו בתוספת תשלום, לרשום את הילדים לשבוע נוסף עד ה-20.8.

יואב קופמן, יו"ר הנהגת הגנים הנבחר

יואב קופמן, יו"ר הנהגת הגנים

העלות עבור יול"א בחודש עומדת על 1,180 שקלים לחודש למשך 11 חודשים והשנה עבור אותו סכום, יקבלו ההורים כאמור שבוע נוסף. "בעבר, אחרי סיום הקייטנה, הורה שהיה רוצה להוסיף עוד 10 ימי פעילות, היה צריך לשלם סכום של 1,400 שקלים לשבועיים והשנה, הסכום של שבוע נוסף עד ה-20.8 יעלה להורים 700 שקלים בלבד וזה חסכון משמעותי", מסביר יואב קופמן יו"ר ועד גני הילדים. "נעשתה עבודה משמעותית של הנהגת ההורים יחד עם מחלקת גנים שהייתה להם נכונות לבוא ולשמוע את הילדים". עוד מציין קופמן, שלהורים מגיעים החזרים נוספים מתקופת הקורונה בה לא התקיימה פעילות והם דנים עם העירייה על הסכום שיוחזר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר