בית ספר הדר. צילום: עזרא לוי
בית ספר הדר. צילום: עזרא לוי

תלמיד מבית ספר הדר נדבק בקורונה, בית הספר נסגר

בשישי נמסר כי אחת האמהות נדבקה בקורונה, היום התברר כי אחד הילדים נדבק גם הוא. כל המורים והתלמידים ישהו בביתם עד להשלמת החקירה האפידמיולוגית, בית הספר יעבור חיטוי

פורסם בתאריך: 22.6.20 19:04

תלמיד מכיתה ד' בבית הספר "הדר" אובחן לפני מספר שעות כחיובי לקורונה. על פי ההנחיות שהתקבלו החל מהיום, יום שני 22.6, בית הספר נסגר וכל המורים והתלמידים של בית הספר ישהו בביתם עד להשלמת החקירה האפידמיולוגית על ידי משרד הבריאות ובמקביל מחר יתבצעו חיטוי וניקוי יסודי של בית הספר. ילדי כיתה ד׳ 1 והמורים הרלוונטיים ייכנסו לבידוד של 14 יום מתאריך 19.6. בעירייה מציינים שההורים עודכנו כי עליהם לדווח למשרד הבריאות וכי קופות החולים ייצרו איתם קשר ויזמנו אותם לבדיקה בהקדם.
ביום שישי פורסם להורי בית הספר כי אמא לתלמידים מבית הספר אובחנה חיובית לקורונה. המשפחה נכנסה לבידוד משותף והאם עדכנה את הורי הכיתה. בהודעה נכתב שהילדים יבדקו לקורונה וברגע שיגיעו התוצאות הם יקבלו עדכן. כאמור, היום הגיעו התוצאות והתברר שאחד הילדים, תלמידי כיתה ד' נמצא חיובי לקורונה. "אנו מזכירים לכולם לשמור על שלושת הכללים החשובים היכולים למנוע מהמגיפה להתפשט: לעטות מסיכה, לשמור על מרחק של שני מטר ולשמור על היגיינה", מבקשים בעירייה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר