נשף צילום אילוסטרציה אי.פי
נשף צילום אילוסטרציה אי.פי למצולמים אין קשר לכתבה

בגלל שהשתתפו במסיבות סיום פרטיות: בוגרי י"ב נוספים ברעננה נדבקו בקורונה

מספר הנדבקים בקורונה ברעננה גדל מאוד במהלך הסופ"ש, חלק מהנדבקים החדשים הם תלמידי י"ב. הסיבה כנראה: מסיבות סיום פרטיות. על כל מי שנכח במסיבות אלו להיכנס לבידוד ולדווח באתר משרד הבריאות, בהתאם לנוהל

פורסם בתאריך: 5.7.20 00:02

בני נוער נוספים, תלמידי י"ב מרעננה, אובחנו כחולי קורונה במהלך השבת, לאחר שלקחו חלק במסיבות סיום פרטיות. כך נמסר הערב מעיריית רעננה. עוד נמסר מהעירייה כי ראש העירייה חיים ברוידא קיים הערב הערכת מצב, בעקבות ההתפתחויות. יצויין כי באחרונה, כחלק מהמגמה הארצית, יש עלייה גדולה יחסית במספר הנדבקים גם ברעננה.

הגל השני של הקורונה ברעננה: 13 תושבים נדבקו בין חמישי לשישי בערב

נכון למוצאי שבת, דיווח משרד הבריאות כי מספר הנדבקים בקורונה ברעננה עלה ל -212. עלייה גדולה מאוד ביחס ליום שישי בערב, אז עמד מספר הנדבקים ברעננה על 202. בשישי בבוקר עמד המספר על 196, כך שבסוף השבוע נוספו ברעננה 16 נדבקים חדשים!. ביום חמישי עמד מספר הנדבקים ברעננה על 189, ברביעי על 186, בשלישי עמד המספר על 179 נדבקים ובשני על 173. בשבת שעברה עמד המספר על 169 וביום שישי שעבר דווח על 167. שמונה ותושבים נפטרו. מספר המחלימים עומד על 135 ומספר החולים המואמתים עומד על 53.

שני תלמידי י"ב מתיכון מטרו ווסט נדבקו בקורונה

אתמול פרסמנו כי שני תלמידים מתיכון מטרו ווסט נתגלו כחולים בקורונה. יצוין כי הבוקר פורסם על ידי אבי גבע בקבוצץ הפייסבוק "פורום תושבים רעננה" כי תלמידי י"ב רבים נוספים במטרו ווסט נדבקו בנגיף.

עוד נמסר מהעירייה: "על כל מי שהיה נוכח באחת מהמסיבות להיכנס לבידוד באופן מידי ולעדכן באתר משרד הבריאות. לצורך עריכת בדיקת קורונה יש ליצור קשר ישירות עם קופות החולים בהן אתם מבוטחים. שימו לב כי גם במידה והבדיקה יצאה שלילית, יש להשלים 14 יום בבידוד ביתי. הורים יקרים, אנו שבים וקוראים לכם למנוע מבני הנוער התקהלויות והשתתפות במסיבות מרובות משתתפים. כל התקהלות כזאת מביאה לשרשרת הדבקות רחבה. לא יתקיימו מסיבות בניגוד להנחיות משרד הבריאות. בכדי למנוע את התפשטות הנגיף אנא שמרו על ההנחיות: עטיית מסכה, שמירה על מרחק, ושמירה על היגיינה. בריאות שלמה לכולם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אלחנן

    ילדים ללא חינוך!
    הייתי קונס כל אחד ב 5000 שקל על השתתפות במסיבה פרטים ועל שאף אחד כנראה לא מגן את עצמו בשום צורה. לא שמירה מרחק ולא מסיכות.

  2. יריב

    איפה המשטרה? הפקחים? המודיעין? המסיבות האלה היו במערה סודית?

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חובה להגיש תלונה במשטרה על מארגני המסיבה, אי אפשר לעבור על זה בשתיקה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר