תיכון אוסטרובסקי, מטרו ווסט. צילום עזרא לוי

האפטר פארטי של בוגרי י"ב ברעננה: לפחות תשעה תלמידים נדבקו, מאה בני נוער עוברים בדיקות קורונה

מאה בוגרי י"ב ממטרו ווסט ומאוסטרובסקי נכחו במוצאי השבת שעברה באפטר פארטי. "צריך להבין שמדובר במקום סגור ורוב הזמן היינו בלי מסכות, רק כשהגיע הפיקוח למקום שמנו מסכות ואחר כך הורדנו", מספרת בגילוי לב אחת הבוגרות

פורסם בתאריך: 5.7.20 11:06

תשעה תלמידים מתיכון מטרו ווסט נדבקו נכון לשעה זו בקורונה וזאת לאחר שבמוצאי השבת שעברה (27/6), קיימו תלמידי שכבת י"ב  אפטר פארטי. במסיבה שהתקיימה במועדון נכחו כ-100 תלמידים ומתוכם היו גם כ-40 תלמידים מתיכון אוסטרובסקי. לכלל התלמידים שהיו במסיבה, נקבעו בדיקות קורונה לימים הקרובים.

"זה היה אפטר נשף. הנשף שלנו התקיים בשבת שבוע לפני כן והחלטנו שרגע לפני שאנחנו נפרדים ומסיימים את הבגרויות נעשה מפגש אחרון של כל השכבה", מספרת תלמידה מטרווסט. "הגיעו כ-100 תלמידים וכנראה אחד מהם היה חולה והוא הדביק את כולם. צריך להבין שמדובר במקום סגור ורוב הזמן היינו בלי מסכות, רק כשהגיע הפיקוח למקום שמנו מסכות ואחר כך הורדנו", היא מספרת בגילוי לב. "התחושות עכשיו מאוד מלחיצות, אני לדוגמא הייתי עם סבא שלי השבוע ואני חוששת. אני אמורה לעשות בדיקה מחר ובהמשך השבוע יש לנו בגרות באנגלית ויש לחץ גדול. כל רגע אנחנו מקבלים עוד הודעה והמספרים ממשיכות לעלות. לגבי הבגרות, אמרו לנו שיעדכנו אותנו מתי ואיך נעשה".

שני תלמידי י"ב מתיכון מטרו ווסט נדבקו בקורונה

הגל השני של הקורונה ברעננה: 13 תושבים נדבקו בין חמישי לשישי בערב

היו"ר המשותפת של הנהגת ההורים, אודליה שיינדרוף, מבקשת מכל התלמידים ומכל ההורים אחריות אישית ובהודעה ששלחה להורים ציינה: "מינהל חינוך מבקש מכולנו ההורים לעשות כל מאמץ לא לשתף פעולה עם המסיבות ההמוניות ואפטר פרטי של התיכונים  בכדי למנוע את הסיכון  בהדבקות  המונית". בשיחה עם צומת השרון היא מוסיפה: "מדובר במסיבה שהייתה התארגנות פרטית ולא בארגון ובאחריות בית הספר. זה התקיים אחרי סיום הפעילות הרשמית של בית הספר והילדים החליטו שהם מוכנים ליטול על עצמם את הסיכון על מנת לחגוג מסיבה. הובא לידיעתי שביום שישי התגלו שני ילדים מאומתים וכתוצאה מכך נשלחו ילדים לבידוד, למחרת התגלו עוד שלושה וכתוצאה מהחקירה האפידמיולוגית, הסתבר שבמסיבה היו גם כ-40 תלמידים מתיכון אוסטרובסקי ובמהלך היום הם יבצעו בדיקות קורונה. לכן יצאנו בהודעה שמבקשת מהם להימנע מסיכונים יתר ובמיוחד בתקופה של עד סוף הבגרויות, שזה עניין של כשלושה שבועות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יובל

    אתם מביאים מידע לא נכון וסתם מוציאים דברים מהקשרם איזה 40 תלמידים מאוסטרובסקי היו 3 ילדים משם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר