טליה מנצור

בהצלחה: תושבת רעננה תנהל את החטיבה החדשה בשכונה הירוקה בכפר סבא

טליה מנצור שימשה בשש השנים האחרונות כמנהלת התיכון האזורי ברמת הגולן. "אני מודה על הבעת האמון ובטוחה שכולנו יחד נצעיד את החטיבה החדשה ואת תלמידיה להצלחות רבות בתחומים השונים", אמרה

פורסם בתאריך: 16.7.20 20:12

תושבת רעננה טליה מנצור נבחרה לשמש כמנהלת חטיבת הביניים החדשה בשכונה הירוקה בכפר סבא, הנבנית בימים אלה ותפתח בשנת הלימודים הקרובה, תשפ"א. "אני מודה על הבעת האמון ובטוחה שכולנו יחד נצעיד את החטיבה החדשה ואת תלמידיה להצלחות רבות בתחומים השונים", אמרה מנצור.

מנצור, בת 48, אם לארבעה, שימשה בתפקידה האחרון ובמשך שש שנים כמנהלת התיכון האזורי ברמת הגולן. היא בעלת ותק של 19 שנים במערכת החינוך, במסגרות חינוך שונות, ובין היתר הקימה את כיתות "הפדגוגיה המתחדשת" במועצה האזורית גולן. מנצור היא בעלת תעודת הוראה בלשון עברית, תואר ראשון בלשון עברית וגיאוגרפיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, תואר שני בחינוך ממכללת אורנים ותואר שני נוסף במינהל עסקים מאוניברסיטת חיפה. כמו כן, היא בוגרת המסלול להכשרת מנהלים ב"אבני ראשה".

הדמיית החטיבה החדשה בשכונת הזמר העברי בכפר סבא. הדמייה באדיבות אדריכל ערן זילברמן

הדמיית החטיבה החדשה בשכונת הזמר העברי בכפר סבא. הדמייה באדיבות אדריכל ערן זילברמן

מנהל אגף החינוך בעיריית כפר סבא, ד"ר אורי ארבל, אמר: "אני שמח ומברך על מינויה של טליה לתפקיד. אני סמוך ובטוח שלאור ניסיונה העשיר, המגוון ומרובה ההצלחות, תוביל טליה את החטיבה החדשה קדימה לחדשנות חינוכית פורצת דרך. אנו מאחלים לה הצלחה רבה".

ראש העירייה רפי סער אמר: "אני מברך את טליה על בחירתה לתפקיד וסמוך ובטוח כי תתווה דרך חינוכית וערכית לתלמידות ותלמידי העיר, שיפתחו יחד עם שנת תשפ"א בחטיבה חדשנית, המותאמת לפדגוגיה של העתיד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר