מחשב. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
מחשב. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

לקראת שנת הלימודים: סיירת התיקונים אוספת מחשבים עבור ילדים ממשפחות נזקקות

הכוונה היא לאסוף מחשבים שאנשים אינם זקוקים להם, או כאלו שצריך להשמיש אותם. "יש בינינו הרבה אנשי הייטק שבשבילם לתקן מחשב זה עניין פשוט,, אומר אמיר פוירמן

פורסם בתאריך: 13.8.20 07:46

יחידת המחשוב של סיירת תיקונים רעננה בראשות אמיר פוירמן, יוצאת לדרך ומחפשת מתנדבים בעזרה בתיקון מחשבים וכן מחשבים לתרומה, אותם יתקנו במידת הצורך ויעבירו לנזקקים. "זה רעיון שאנחנו מגלגלים כבר תקופה ארוכה וזה עלה מתוך הדרגים העירוניים", אומר פוירמן, "אנחנו שומעים על מצוקת ההורים בתקופת הקורונה, שיש להם מחשב אחד בבית ולעיתים יש ארבעה וחמישה ילדים שצריכים להיות מחוברים לזום. לצד זה קיבלנו פניות ממשפחות נזקקות שעזרנו להם בעבר על כך שיש להם בעיות מחשב ושאלו אם אנחנו יכולים לעזור להם גם בזה. יש בינינו הרבה אנשי הייטק ובשבילם לתקן מחשב זה דבר פשוט", הוא אומר. "פרסמנו את הקמת היחידה וכבר יש שתי חנויות שהצטרפו לפרויקט ועוד 17 מתנדבים. קיבלנו כבר תרומה של חמישה מחשבים שנשמיש אותם ונעביר אותם לרווחה".
כמה מחשבים להערכתך צריך?
"להגיד בדיוק, אני לא יודע. אבל צריך הרבה מחשבים. צריך להבין שמדובר במשפחות חדשות שברובם אין להם קשר רציף עם הרווחה. אבל גם 200 ו-300 מחשבים לא יספיקו. יש צורך במאות מחשבים. לקראת שנת הלימודים נדע את הצורך והכמות האמיתית". הוא מציין שהם זקוקים לכל סוגי ציוד המחשוב: מחשבים, מחשבים ניידים, עכברים, מקלדות ועוד.
טלפון להתנדבות ותרומת מחשבים: 072-395-7507- אתר הסיירת: https://sieretikunimraanana.org.il


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר