טלי מנו
טלי מנו

טלי מנו מונתה למנהלת מחלקת החינוך המיוחד באגף החינוך בעירייה

בתפקידה האחרון שימשה כמדריכה ארצית באגף יסודי בתחום ההכלה, והייתה אחראית על כלל התהליכים הנוגעים לרכזי ההשתלבות בכלל בתי הספר היסודיים בארץ

פורסם בתאריך: 13.8.20 19:08

טלי מנו מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת החינוך המיוחד באגף החינוך בעיריית רעננה, לאחר שנבחרה במכרז פומבי מבין מועמדים רבים על ידי ועדת הבחינה העירונית. עם מינויה, תהיה אחראית מנו על ניהול מערכת החינוך המיוחד העירונית. במסגרת תפקידה, תעסוק בגיבוש, תכלול ויישום מדיניות מערכת החינוך המיוחד העירונית, בהלימה למדיניות משרד החינוך ובתיאום מפקחי החינוך המיוחד. היא תהיה אחראית על תכנון ופיתוח רצף שירותים, על הקצאת תקציבים לתוכנית העבודה ומעקב אחר יישומה, ניהול כוח אדם, הערכות עובדים, פיקוח על עבודת הסייעות, קשר רציף עם משרד החינוך והורי התלמידים ועוד.
בתפקידה האחרון שימשה כמדריכה ארצית באגף יסודי בתחום ההכלה, והייתה אחראית על כלל התהליכים הנוגעים לרכזי ההשתלבות בכלל בתי הספר היסודיים בארץ. עוד שימשה כמדריכה ארצית באגף לחינוך מיוחד בתחום "הדרך החדשה" , מדריכה ארצית באגף לחינוך מיוחד בתחום "השתלבות" תלמידים עם צרכים מיוחדים בבתי ספר רגילים, ניהול בית ספר "היובל" תל אביב ובו כיתות חינוך מיוחד, הדרכת מנהלות בתי ספר בראשית דרכן, הקמה וניהול בית ספר "בית אקשטיין, יסודי גבעתיים", ניהול בית ספר לתלמידים עם מוגבלות שכלית והתפתחותית בבית איזי שפירא ועוד. היא בעלת תואר ראשון ושני בריפוי בעיסוק מאוניברסיטת חיפה והטכניון ומאוניברסיטת תל אביב, בהתאמה, וכן למדה ניהול בתי ספר במכללת בית ברל.
ראש העירייה, חיים ברוידא, אמר: "ברעננה החינוך הוא ערך עליון. בשנים האחרונות חוללנו מהפכה של ממש בתחום החינוך בעיר, והחינוך המיוחד בפרט, בין היתר בהקמתו של בית ספר ייעודי לילדים על הרצף האוטיסטי, קצירת שורת הישגים בתחום החינוך בבית הספר אגם לילדים עם צרכים מיוחדים ועוד. מינויה של טלי מנו הינו צעד נוסף בקידום החינוך המיוחד בעיר, בהקמתה של מחלקה חדשה וייעודית לנושא, שתהיה אמונה על טיפוח תלמידי החינוך המיוחד למתן מענה כולל וייחודי המותאם לצורכיהם. אני בטוח כי ניסיונה הרב של טלי מנו התמקצעותה בתחום חשוב זה, כישורה ואישיותה יתרמו להצלחתה המיטבית בתפקיד, למען הצלחתם של ילדי העיר וקידומם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר