מעון נעמ"ת ברחוב אופסטרלנד ברעננה

חוות דעת על ילדים, פרטים של כרטיסי אשראי: קלסרים רבים של מעון נעמת ברעננה נזרקו לרחוב

מעון נעמת ברחוב אופסטרלנד עובר שיפוץ, ותושבים שעברו במקום התלוננו על כך שעשרות קלסרים מלאים בפרטים על ילדים ומשפחותיהם נזרקו במדרכה הסמוכה

פורסם בתאריך: 18.8.20 13:41

תושבים אשר עברו סמוך למעון נעמ"ת ברחוב אופסטרלנד ברעננה, מתלוננים על כך, שבשל שיפוץ במעון, רוקנה חלק מתכולת הגן למדרכה המרכזית ובמקום יש קלסרים עם פרטים אישיים של ילדים ומשפחותיהם חשופים לעיני כל. בין הפרטים: חשבונות בנק וכרטיסי אשראי, פרטים על ההורים, מספרי טלפון, תעודות זהות, כתובת מגורים, מיילים, מקומות עבודה, הכנסה משפחתית וכן דוחות אישיים.

"אני עברתי במקום וראיתי המון אנשים שבאו לחפש מציאות ורוקנו את הקלסרים מהארונית על המדרכה", מספרת תושבת העיר. "התקרבתי וראיתי ארונית מלאה קלסרים עם מסמכים אישיים, חלק מהקלסרים היו מפוזרים ופתוחים על המדרכה, יש פרטים אישיים של הילדים, כרטיסי אשראי, חוות דעת, סיכומי ישיבות צוות, המון המון קלסרים וזה מאוד חרה לי. הם פשוט זרקו הכל החוצה, כי הם משפצים את המעון, אבל אסור שדבר כזה יהיה זרוק לעיני הציבור הרחב. יש לי ילדים ונכדים ולא הייתי רוצה שהפרטים שלהם יהיו זרוקים בחוץ, שיידעו איזה הנחה הם מקבלים. התקשרתי למשרדים של נעמ"ת ולמעון בעיר, אבל אף אחד לא עונה לי. זו שערורייה שבמקום שזה יעבור לגריסה, זה נזרק לרחוב. אחרי זמן רב שהדברים היו זרוקים, הגיעה משאית של העירייה שאוספת את הגזם ואספה את הדברים למזבלה, אבל גם שם, זה יכול להיות חשוף לעיני הציבור וחבל".

מדוברות נעמת נמסר: "תודה לכתבת שהביאה לידיעתנו את המידע. איש אחזקה נמצא בדרכו לאופסטרלנד לאסוף את כל הניירת שהתפזרה בחוץ. מלכתחילה ניתנו הנחיות מפורטות למובילים להעביר את הקרטונים עם המסמכים לחדר סגור במשרדי המרחב בהרצליה. ככל הנראה אחד הקרטונים התפרק במהלך הפינוי, המסמכים התפזרו בתוך המעון והושארו שם ואז הגיעו עובדי העירייה ופינו הכל החוצה. זה היה רשלני מצד מי שפינה מטעם נעמת להשאיר במבנה המעון את המסמכים שהתפזרו. אנו נבהיר לו שלא יוכל להמשיך לתת שירותים לנעמת אם לא יעמוד בהתחייבותו כלשונה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מאוכזבת

    ולמה להאשים את עובדי העירייה????
    ככה זה כשנותנים הוראות ויהירים מכדי לבדוק בשטח מה קורה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר