גן ילדים. לגן המצולם אין קשר לכתבה צילום מגד גוזני

נווה זמר: בגן אחד 23 בנות ו-6 בנים, בגן סמוך 25 בנים ו-8 בנות

הורים מתלונננים על חוסר איזון מגדרי בולט בשני גנים באותו מתחם בשכונה. אחד ההורים: "נראה שבשיבוץ הילדים מישהו קצת התבלבל"

פורסם בתאריך: 24.8.20 09:48

הורים לילדי גנים בשכונת נווה זמר מתלוננים על חוסר שוויון מגדרי בגני טרום חובה בשכונה. לטענת ההורים, בגן צ'לו למשל, שובצו 23 בנות ושישה בנים בלבד ובגן ויולה, שובצו 25 בנים ושמונה בנות. לטענת ההורים מדובר בשני גנים שנמצאים באותו מתחם ברחוב משה ווילנסקי 64. הם מציינים כי אמנם מרבית ההורים קיבלו את הגן שביקשו, אך בראיה הכוללת, חוסר האיזון המספרי הבולט אינו נכון.

"לצערי, משהו בשיבוץ הילדים בגנים, נעשה בצורה לא נכונה", אומר אחד ההורים מסביר הורה "זה נכון, שמרבית ההורים קיבלו את הגן שהם ביקשו, אבל נראה שבשיבוץ הילדים מישהו קצת התבלבל. צריך היה להסתכל על המגדר המספרי, לראות שיש איזון בין בנים לבנות, כי ההתנהלות בגילאים האלה היא שונה ובעוצמות שונות. הבנים לא פעם עם הרבה יותר אדרנלין וצריך מישהו שיאזן אותם. גם מבחינת הפעילות בגן, זה נכון יותר".

הורה אחר מוסיף: "קודם כל מבחינה חברתית, יותר נכון שתהיה חלוקה שוויונית, כי שישה בנים בלבד, זה מעט מאוד. מעבר לזה, ברגע שיש קבוצה גדולה של בנים או בנות, אז יש התקהלות שלהם בפינה מסוימת, יש להם תחומי עניין שונים וכמה שהגננת תרצה להסתכל על כולם אותו דבר, עדיין יש שוני בין בנים לבנות בעיקר בגילאים הזה וקשה לנהל יום נורמלי".
תגובת העירייה תובא כאן כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר