בית ספר ברטוב צילום ניר קידר
בית ספר ברטוב צילום ניר קידר

אכזבה לילדים: המורה נדבקה בקורונה, תלמידי כיתה א' נכנסו לבידוד ולא יפתחו את השנה

מחנכת כיתה א' בבית ספר ברטוב נמצאה מאומתת לקורונה, ומאחר וקיימה מפגש היכרות עם התלמידים כל תלמידי הכיתה נכנסו לבידוד עד ה-4.9

פורסם בתאריך: 30.8.20 14:25

אכזבה לילדים: מי שלא יפתחו את הלימודים ביום שלישי הקרוב, ה-1.9, הם תלמידי כיתה א' 1 בבית הספר ברטוב בעיר. התלמידים והוריהם קיבלו הודעה בסוף השבוע ממנהלת בית הספר כי מחנכת הכיתה נמצאה מאומתת לקורונה, ומאחר ובשבוע שעבר התקיים מפגש היכרות כיתתי, על התלמידים להיכנס לבידוד על פי הוראות משרד הבריאות עד יום שישי ה-4.9. בהודעה שהוציאה להורים מנהלת בית הספר סיגל לויטס הכהן נכתב: "הורים יקרים. הבוקר עודכנו כי מחנכת כיתה א1 נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה. נאחל למורה החלמה מהירה ובריאות איתנה. המורה עשתה היכרות עם תלמידי הכיתה ביום שישי ה-21.08.20 בין השעות 9-12. בהתאם לכך, התלמידים שנכחו בכיתה עם המורה יכנסו לבידוד עד 04.09.20. בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות לרופא המשפחה או למוקד 5400 * של משרד הבריאות. אמשיך לעדכן אתכם בכל מידע שיהיה ברשותי. מאחלת החלמה מהירה ובריאות לכולם".
הנושא פורסם לראשונה בדף הפייסבוק "פורום תושבים רעננה" אותו מנהל אבי גבע.
בעיריית רעננה אישרו את הדברים.

דיאנה נוי- יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר מסרה: "ביום שישי קיבלנו עידכון ממנהלת בית הספר שאחת המורות נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה. כל הגורמים הרישמיים עודכנו – משרד הבריאות, משרד החינוך, הגורמים השונים בעירייה וכמובן כל מי שנחשף בהתאם להנחיות משרד הבריאות. כל מי שנחשף נכנס לבידוד ובית הספר עובר ניקוי וחיטוי. הצוות נערך לתיגבור על מנת ששנת הלימודים תחל כסידרה במגבלות הקיימות. ובהזדמנות זו רוצה לאחל לכולם שנת לימודים פוריה ומוצלחת לכולם וכמובן, הכי חשוב רפואה שלמה ובריאות לכולם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ילד מהכיתה

    אנחנו מאוד אוהבים את המחנכת ומאחלים לה בריאות מהירה ומלאה כדי שנוכל לפגוש אותה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר