אודליה כהן שיינדרוף. צילום אלמוג גבאי.

ממשיכה: אודליה כהן – שינדורף נבחרה ליו"ר הנהגת ההורים של רעננה

"אני מודה להנהגת ההורים על האמון שנתנו בי להוביל בשנית את הנהגת ההורים העירונית", אמרה כהן שינדרוף, "מדובר בשנה מלאת אתגרים בשל משבר הקורונה"

פורסם בתאריך: 29.9.20 08:12

אודליה כהן – שינדורף המשמשת יו״ר הנהגת הורי אמית מדעי כפר בתיה, נבחרה זו השנה השלישית ליו״ר הנהגת ההורים העירונית ברעננה. בשנתיים הקודמות שימשה כיו"ר משותפת יחד עם גולן בן צבי. בשבוע שעבר קיימה הנהגת ההורים ברעננה את ישיבתה הראשונה לשנת הלימודים תשפ"א בה נכחו 26 נציגים ממוסדות החינוך בעיר. הישיבה התקיימה בזום, לאור הכללים המחייבים ריחוק חברתי. בישיבה התאחרה רויטל שפירא, ראש מינהל החינוך בעירייה, אשר בירכה את הנציגים על פעילותם לטובת תלמידי העיר ודיברה על המשך שיתוף הפעולה בשנה מאתגרת זו "אשר תעמוד בסימן חוסן, קהילה ובריאות בעידן הקורונה".
בהמשך הישיבה נערכו בחירות לתפקידי ההנהגה וכאמור כהן שיינדורף נבחרה ליו"ר ההנהגה. כמו כן נבחרו נציגים ממועצת ההורים לתפקידי אלקטורים של רעננה במועצת ההנהגה הארצית: אודליה כהן שינדורף – אשר משמשת כסגנית יו"ר ההנהגה הארצית, יאיר זגדון – נציג הנהגת הורי בית הספר דקל, כפיר בן עמי – גזבר ההנהגה היישובית ונמרוד לב – נציג החינוך המיוחד.

"אני מודה להנהגת ההורים על האמון שנתנו בי להוביל בשנית את הנהגת ההורים העירונית", אמרה כהן שינדרוף, "מדובר בשנה מלאת אתגרים בשל משבר הקורונה, אני נכונה לאתגרים וביחד עם נציגי בתי הספר, מינהל החינוך בעיר, מנהלי בתי הספר וצוותי החינוך אני בטוחה כי יחד נוכל לעמוד באתגרים. אמשיך לייצג נאמנה את הורי העיר בפורום הארצי ובפני כל רשויות השלטון הרלוונטיות. אני רוצה להודות לכל היו"רים אשר סיימו את תפקידם – תודה על שיתוף הפעולה, ההירתמות, והעשייה למען תלמידי העיר. ליו"רים החדשים המצטרפים למעגל העשיה אני רוצה לומר – ברוכים הבאים ובהצלחה. ברכות לאלקטורים יאיר זגדון, כפיר בן עמי ונמרוד לב אשר ביחד עימי ייצגו את העיר בהנהגה הארצית. הנהגת ההורים רעננה היא סמל לשיתוף פעולה, אחדות ועשיה ברוכה – נמשיך לפעול כך. ביחד נמשיך לפעול ולעשות למען תלמידי העיר, בכל המגזרים ובכל שכבות הגיל. בריאות לכל עם ישראל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר