גן ילדים. צילום מגד גוזני

בניגוד להודעה בסופ"ש, העירייה הודיעה היום שהגנים לא יפעלו בשישי. ההורים כועסים

בסוף השבוע הודיעה העירייה כי גני הילדים בעיר יחזרו לפעילות מלאה, היום פרסמה העירייה הודעה בדף הפייסבוק שלה על כך שהגנים לא יפעלו בימי שישי

פורסם בתאריך: 21.10.20 14:44

בשונה מהפרסום בסופ"ש האחרון על כך שגני הילדים ברעננה חוזרים לפעילות במתכונת מלאה, לנוכח ההיערכות עירונית המוקדמת שביצעה העירייה במהלך הסגר, פרסמה העירייה היום (רביעי) בדף הפייסבוק שלה, שגני הילדים יעברו ללמידה של חמישה ימים בשבוע ובימי שישי לא יפעלו. "עיריית רעננה, כמו רשויות נוספות בפורום 15 הרשויות הגדולות במדינה, תיישם מודל עבודה לימי שגרת הקורונה, מודל שנועד לשמור על בריאות הילדים והצוות ולשמור על רעננה ירוקה", נכתב בהודעה, "לפי המודל, גני הילדים בגילאי 3 עד 6 יפעלו בימים ראשון ועד חמישי מהגנים וביום שישי בקשר ולמידה מרחוק עם הגננת". עוד ציינה העירייה שמודל זה מאפשר קביעות של צוותי העבודה, צמצום מעברים של אנשי צוות העוברים בין גנים שונים, והקטנת סיכויי ההדבקות. יצוין כי בתשובה לשאלה שהופנתה אליה, ציינה בתחילת השבוע העירייה כי הגנים יפעלו גם בימי שישי.

הורים ברעננה ביקרו היום את הודעת העירייה ואת השינוי ביחס להודעה בסוף השבוע, והגיבו על כך בדף הפייסבוק העירוני. בין היתר כתבו שאין ערך ללמידה מרחוק לילדים בני ארבע והפסקת הלימודים ביום שישי אינה מקטינה משמעותית את סיכויי ההדבקה. "בהמון ערים אחרות יש גנים ביום שישי, אבל ב"עיר העשירים" אין", כתבה אחת האמהות. אחרת ציינה: "פשוט הלכתם על הפתרון שקל לכם בלי לחשוב עלינו ההורים אחרי סגר מתמשך, גננת מחליפה יש גם באמצע השבוע ואותה אחת מגיעה בחלק מהמיקרים גם ביום שישי, אז מה זה משנה? הילדים נחשפים אליה גם ככה, פשוט בושה". אמא נוספת ציינה: "אין טעם בלמידה מרחוק בגילאים האלה. מעל רבע שעה זה לא רלוונטי. והאמת לא רואה סיבה ממשית לא לקיים יום לימודים רגיל אם כל השבוע הם מגיעים".

מדוברות העיריה נמסר: "לאחר בחינת כל המשמעויות של הפעלת הגנים ובמטרה לצמצם את רמת התחלואה ומתוך אחריות לשמור על רעננה ירוקה ולצמצם את רמת התחלואה, הוחלט שבשלב זה יופעלו גני הילדים חמישה ימים פיזיים ויום שישי בלמידה מרחוק. מודל זה מאפשר קביעות של צוותי העבודה, צמצום מעברים של אנשי צוות העוברים בין גנים שונים, הקטנת סיכויי ההדבקה, ושמירה על בריאות הילדים ומשפחותיהם. כל זאת במטרה לצמצם ככל הניתן את מעגלי החשיפה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

2 תגובות
2 תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר