מפגשים פיזיים במרחבים פתוחים עיריית רעננה - ילדי בית ספר ׳מגד׳ לומדים בגן אריגי.
מפגשים פיזיים במרחבים פתוחים עיריית רעננה - ילדי בית ספר ׳מגד׳ לומדים בגן אריגי.

המתווה של רעננה: גם צהרוני בתי התלמיד חוזרים לפעילות מלאה

בתחילת השבוע פרסמה העירייה את מתווה החזרה ללימודים בעיר, שכולל חמישה ימי לימוד בבתי הספר לכיתות א' - ד'. אתמול הודיעה העירייה גם על חזרה לפעילות של צהרוני בתי התלמיד. לכיתות ה' - ו' יתקיימו מפגשים במרחבים פתוחים בנוסף ללמידה המקוונת

פורסם בתאריך: 28.10.20 10:35

עדכון אחרון: 28.10.20 10:35

אחרי שהודיעה בתחילת השבוע כי תאפשר יותר ימי לימוד פיזיים בבתי הספר בהשוואה למתווה קבינט הקורונה (כפי שפורסם אתמול בצומת השרון), הודיעה אתמול עיריית רעננה על חזרה מלאה לפעילות גם של צהרוני בתי התלמיד בעיר, החל מיום ראשון הקרוב, 1.11.2020.
פעילות הצהרונים תתחדש במתכונת של קפסולות, תוך שמירה על כללי התו הסגול והנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות. הפעילות הכוללת מתחדשת הודות להקצאת העירייה משאבי תקציב מיוחדים, כמו גם גיוס כוח אדם לרבות תומכי הוראה ועובדי עירייה להשלמת מצבת הצוות החינוכי הנדרש להפעלת מוסדות החינוך והצהרונים.
בעירייה קוראים להורים להמשיך ולהקפיד על הנחיות הבריאות, על מנת לאפשר חזרה מהירה של כלל מערכת החינוך העירונית לפעילות. ומציינים שיש להקפיד על מדידת חום טרם יום הלימודים ומילוי הצהרת בריאות, לעטות מסכה, שטיפת ידיים ולא לשלוח ללימודים תלמידים שאינם בקו הבריאות.

קודם לכן, בתחילת השבוע, הודיעה העירייה כי תאפשר יותר ימי לימוד פיזיים בבתי הספר לתלמידי כיתות א'-ב' בהשוואה למתווה עליו הודיע קבינט הקורונה. העירייה הודיעה שהחל מיום ראשון הקרוב, תחזור מערכת החינוך בעיר למתווה לימודים של חמישה ימים פיזיים בבתי הספר לילדי כיתות א'- ד'. זאת בניגוד למתווה החזרה ללימודים שאישר קבינט הקורונה, לפיו תלמידי א'-ב' ילמדו מפוצל, שלושה ימים בשבוע בבית הספר והיתר בבית, ותלמידי כיתות ג'- ד' יחזרו ללימודים מלאים בקפסולות.
הלימודים ברעננה לכיתות א' – ד' יתקיימו בחלוקה לקפסולות. כל כיתה תחולק לשתי קפסולות קבועות.

מפגשים פיזיים במרחבים פתוחים, ילדי בית ספר ׳מגד׳ בגן אריגי צילום עיריית רעננה

תלמידי כיתות ה' – ו' ימשיכו בלמידה מקוונת, בתוספת מפגשים פיזיים במרחבים פתוחים שחלקם כבר החלו בפועל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר