הילה דורון. צילום: כנפיים של קרמבו
הילה דורון. צילום: כנפיים של קרמבו

"שום נגיף לא יביס את רוח קרמבו"

סניף רעננה של 'כנפיים של קרמבו', תנועת הנוער לילדים ונוער עם ובלי צרכים מיוחדים, פתח את שנת הפעילות שלו. בשלב זה הפעילויות יתקיימו בזום אך בהמשך יהיו ביקורי בית של הפעילים על פי ההנחיות

פורסם בתאריך: 11.11.20 08:46

סניף תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" לילדים ונוער עם ובלי צרכים מיוחדים ברעננה פתח ביום ראשון באופן רשמי את שנת הפעילות. בשלב זה, שנת הפעילות תיפתח מרחוק בשיחות וידאו כפעולות סניפיות, קבוצתיות ושכבתיות, להן יתווספו ביקורי בית של הפעילים על פי הנחיות התו הסגול.
בשבוע שעבר פעילי תנועת הנוער כנפיים של קרמבו ברחבי הארץ התכנסו בהתרגשות וציפייה רבה להכנות אחרונות בשיחת וידאו לקראת פתיחת שנה שעוד לא נראתה כמוה, מיוחדת ומלאת שינויים. במעמד מפגש ההכנות גילו פעילי הסניף את מי מהחניכים הם הולכים ללוות והתרגשו מכך. הפעילים המשולהבים נחושים להתחיל את השנה ואומרים כי שום נגיף לא יוכל להביס את "רוח קרמבו" על מסריה וערכיה שמובילים את התנועה – קבלת כל אחד באשר הוא ובעיקר המון אהבה וחברות.

פעילות של כנפיים של קרמבו. צילומים: כנפיים של קרמבו

בכנפיים של קרמבו אומרים: "תקופת הקורונה הביאה אתה התמודדויות לא פשוטות לכולם, אבל עבור ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים והוריהם המצב חמור שבעתיים. גזרות הבידוד והריחוק החברתי קשים מנשוא ו'כנפיים של קרמבו' הפכה להיות עבורם חשובה ואקוטית מתמיד. למרות שלרגע הם לא עצרנו את הפעילות והמשכנו לתת מענה ולקיים פעילויות לאלפי הפעילים ברחבי הארץ באמצעות פעילויות בזום, והפעלות חווייתיות דרך אתר מיוחד שהוקם 'קרמבו קורונה', הגעגועים והצורך במפגשים פיזיים מורגשים מאוד".
רכזת מפעלים בסניף רעננה, הילה דורון, בת 14, אמרה: "בתקופה האחרונה אנחנו עוסקים בהכנות רבות לקראת פתיחת השנה. אפשר להגיד שבכל ישיבת צוות או פעולה שלנו, ויש הרבה מאוד כאלו, אני מרגישה שאנחנו מתגבשים ומתחברים יותר ויותר כסניף. בחודשים האחרונים, בהם עסקנו בהכנות רבות לקראת פתיחת השנה שבאה עלינו לטובה, 'כנפיים של קרמבו' הפכה לדבר משמעותי וגדול בחיים שלי. אני ממש מקווה שנחזור בקרוב לפעולות פרונטליות".

# # #

סניף רעננה 'כנפיים של קרמבו' פועל בימי שני בשעות 17:00-20:30, לאור ההנחיות פועל בזום. הסניף ממוקם בתיכון מור מטרו-ווסט, הפלמ"ח 2 רעננה.
לפרטים והצטרפות: שני (רכזת בוגרת) – 054-2662085, מיכל (מרכזת צעירה) –  058-4560123
או חפשו אותנו באינסטגרם/ בפייסבוק: Krembo_raanana / כנפיים של קרמבו- סניף רעננה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר