אורי ברחנא, בוגר קמפוס אנקורי רעננה, מציג את הצילום "בסקרנות". צילומים: אורי ברחנא
אורי ברחנא, בוגר קמפוס אנקורי רעננה, מציג את הצילום "בסקרנות". צילומים: אורי ברחנא

האבא, הסקרנות והתמונה: אורי ברחנא מרעננה מציג בתערוכת צילום ארצית

תערוכת "בעין צעירה" היא תערוכת צילומי נוער של בוגרי ובוגרות מגמות צילום סטילס בבתי הספר התיכונים

פורסם בתאריך: 22.11.20 11:53

תערוכת "בעין צעירה", תערוכת צילומי נוער של בוגרי ובוגרות מגמות צילום סטילס בבתי הספר התיכונים בנושא "זכויות אדם", נפתחה באחרונה, ואחד המציגים בתערוכה הוא אורי ברחנא, בוגר קמפוס אנקורי רעננה. אורי מציג בתערוכה את הצילום "בסקרנות".

הצילום "בסקרנות" של אורי ברחנא

"אמנות רחוב יוצרת סקרנות אצל אנשים מדי יום ובניגוד למרחב המוזיאון או בתערוכה, המתבונן נתקל באמנות בלי שחיפש אותה והיא נועצת מבט", הוא מספר על הצילום אותו הוא מציג בתערוכה. "התחלתי לצלם בסביבות כיתה י', גם כחלק מהלימודים במגמת הצילום של אנקורי וגם כתחביב אישי. אבא שלי, שמצלם כבר הרבה שנים בעלי חיים ואנשים, עזר לי להבין את כל השלבים וההכנות שלפני פתיחת הצמצם. אני אוהב לצלם אנשים בתנועה, במגע עם הסביבה שלהם. למשל ברחוב או בים. עבור התערוכה צילמתי את אבא שלי מסתכל על אמנות רחוב. היינו בנמל תל אביב וחיפשתי מה לצלם, ברגע הנכון ראיתי אותו על רקע הציור וביקשתי שיעצור במקום בכדי שאני אצלם אותו. באותו הרגע שראיתי אותו עומד ומסתכל בין העיניים של הציור ידעתי שזה הנושא של העבודה, הסקרנות של המתבונן. האמן שצייר ברחוב מאלץ כל עובר ושב להפיק משמעות מהציור".

תערוכת "בעין צעירה" מתקיימת מידי שנה בחסות משרד החינוך, המזכירות הפדגוגית, אגף אומנויות והפיקוח של הקולנוע והמדיה במשרד. מידי שנה מתקיימת התערוכה באופו פיזי אך השנה היא מתקיימת באופן מקוון. לתערוכה ניגשים מידי שנה מתמודדים רבים ונבחרים מספר מצומצם של מציגים.
נעמה כהן-אשכנזי, מהפיקוח על הקולנוע והמדיה במשרד החינוך, אמרה: "תערוכת בעין צעירה היא במה להצגת שיאי יצירה של תלמידי מגמות צילום בישראל. כל תלמיד ותלמידה מצאו דרך חדשה להביע את עצמם ואת השקפת עולמם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר