המורה המצטיינת של החמ"ד ההתיישבותי לשנת התשפ"א, ד"ר שני באבאי
המורה המצטיינת של החמ"ד ההתיישבותי לשנת התשפ"א, ד"ר שני באבאי

הבית החם של העולים הצעירים | ד"ר שני באבאי נבחרה למורה המצטיינת של החינוך ההתיישבותי

ד"ר באבאי היא מורה ורכזת האולפן של אמ"ית חברה ומשפט כפר בתיה. "עבודתי מלווה בתחושת שליחות", היא אומרת, "הצעירים שעולים הם דוגמה ומופת לכולנו"

פורסם בתאריך: 25.11.20 08:36

ד"ר שני באבאי מאמ"ית חברה ומשפט כפר בתיה ברעננה, נבחרה למורה המצטיינת של החינוך ההתיישבותי לשנת תשפ"א. ד"ר באבאי היא מורה ורכזת האולפן של בית החינוך ובכיתת האולפן שלה לומדים כ-35 תלמידים מכיתות ז'-י' שעלו ממדינות רבות. האולפן משמש עבורם בית חם ומפגש עם השפה העברית. למרות המורכבות הכרוכה בלימוד בתקופת הקורונה, צוות האולפן ובית החינוך ממשיכים לפעול מתוך ראיית טובתם של המשפחות והבנים, ועושים הכל כדי להקל על חבלי הקליטה, תוך מתן מענה רגשי ולימודי כאחד.

"זכות גדולה נפלה בחלקי, לעמוד בראש צוות האולפן באמ"ית חברה ומשפט ברעננה", אמרה ד"ר באבאי בתגובה לזכייה. "עבודתי מלווה בתחושת שליחות. זוהי גאווה לכולנו, לבוא במגע עם המשפחות והבנים היקרים, שעשו את הצעד האמיץ בעלייתם לארץ ישראל. ראויים הם להערכה מיוחדת, שגם בתקופה הקשה הזו של התפשטות נגיף הקורונה, לא ויתרו על הגשמת חלומם לעלות לארץ ישראל, והם מהווים דוגמה ומופת לכולנו. אנו חשים סיפוק רב בעבודתנו ורואים ברכה בעמלינו".
ירון כרמי, מנהל אמ"ית חברה ומשפט, אמר: "שני משקיעה את כל מרצה ונשמתה בקליטת תלמידים עולים מעשרים מדינות שונות. היא בנתה ביחד עם צוותה אולפן לתפארת שמשמש כמגדלור עבור רעננה והסביבה כולה. בתי ספר רבים ממקומות שונים, מגיעים כדי ללמוד איך לקלוט עולים בבת הספר מבחינה רגשית, חברתית ופדגוגית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

תגובה אחת
  1. אנה

    כל הכבוד לד״ר שני היא עושה עבודת חסד כתבה מאוד מרגשת . כייף לדעת שיש כאלה אנשים טובים כמו ד״ר שני לא מובן מאליו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר