תלמידי תיכון אביב- בפרויקט התרמה למעון לנשים מוכות. צילום תיכון אביב
תלמידי תיכון אביב- בפרויקט התרמה למעון לנשים מוכות. צילום תיכון אביב

פרויקט מרגש בתיכון אביב: איסוף תרומות למען נשים מוכות

תלמידי כיתה י' 4 אוספים מוצרים למען נשים מוכות הגרות במקלט בהרצליה ולמען משפחות במצוקה. "אנחנו מקווים שנצליח לסייע להן ולשמח אותן", הם אומרים. רוצים לסייע בתרומה של מוצרים? פנו לבית הספר

פורסם בתאריך: 29.11.20 08:31

תלמידי כיתה י' 4 מתיכון אביב, פתחו בפרויקט התרמה למען נשים מוכות ומשפחות במצוקה, זאת לציון יום המאבק למניעת אלימות נגד נשים שחל השבוע, ולקראת חג חנוכה. התלמידים גייסו מצרכי מזון וביגוד למעון לנשים מוכות בהרצליה וכן לעמותת 'בגדים מהלב', שתורמת בגדים למשפחות קשות יום בכל הארץ.

"בגלל הקורונה עלה מספר האנשים הנזקקים לתרומות וחשבנו בתור כיתה איך אנחנו יכולים לעזור להם", מספרת ליאור בנימין. "חשבנו לאיזה קבוצה באוכלוסיה לסייע, ולבסוך החלטנו לעזור לנשים מוכות אשר נמצאות במקלט. בתקופה הזו של הקורונה, יש נשים רבות שעברו למקלטים כדי להגן על עצמן ועל הילדים שלהן. החלטנו לתרום להן דברים שהן באמת זקוקים להם כמו צעצועים לילדים, מוצרי מזון ארוזים, משחקים, ביגוד ועוד".
בנימין מוסיפה שהם הציבו לעצמם תאריך יעד – להעביר עד חנוכה את כל התרומות. "פרסמנו את זה ושלחנו לכיתות במטרה שכל אחד יביא דברים שהם לא בשימוש אבל במצב טוב. מבחינתנו ככיתה, תרומה כזאת הכרחית ואנחנו מרגישים מחויבות לעזור לכל מי שצריך. אנחנו מקווים שנצליח לסייע להן ולשמח אותן".

בבית הספר ציינו כי מגמת עיצוב גרפי והנהלת בית הספר ידאגו לתרומה לילדים ולנשים במעון של סביבונים מעוצבים, כירבוליות וסופגניות. שרון ארגמן, הרכזת החברתית בבית הספר, מוסיפה: "ההתגייסות של התלמידים ושל הקהילה היא מדהימה. התלמידים בשיתוף מגמת עיצוב גרפי הוציאו פלאייר שהופץ בין כלל תלמידי ומורי בית הספר וכן לשכנים ולמכרים שלהם ורק ביום אחד הם הצליחו לגייס כמות עצומה של מוצרים".
אורלי קליין, רכזת מעורבת חברתית: "לקראת חנוכה בית הספר ארגן מספר יוזמות שחלק מהן זה התרומה למעון לנשים מוכות ואיסוף הבגדים לעמותה. האיסוף הוא עד ה-8.12 ולפני נר ראשון נעביר להם את הדברים. מי שמעוניין לתרום יכול לפנות לבית הספר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר