גן ילדים. לגן המצולם אין קשר לכתבה צילום תומר אפלבאום

חופשת חנוכה בגני הילדים ברעננה: איך זה יעבוד וכמה זה יעלה

במהלך חופשת חנוכה יפעל ברעננה בשיתוף משרד החינוך 'בית הספר של החגים', במסגרת גני יול"א. גם ילדים אשר לא רשומים ליול"א יוכלו להצטרף בתשלום ובכפוף למספר הנרשמים ולגיוס כוח אדם

פורסם בתאריך: 3.12.20 15:44

במהלך חופשת חנוכה, יפעל ברעננה בשיתוף משרד החינוך 'בית הספר של החגים'. הפעילות תתקיים במסגרת גני יול"א בימים ראשון עד חמישי בין התאריכים 13-17.12.2020. הילדים אשר רשומים לגני יול"א לאורך כל השנה יוכלו להשתתף בפעילות חנוכה ללא עלות והפעילות תתקיים בין השעות 07:30-16:30. הילדים אשר לא רשומים ליול"א בשגרה ואשר מסיימים את הגן בדרך כלל בשעה 14:00 יוכלו להירשם לפעילות חנוכה אותה מארגנת העירייה, בעלות מסובסדת של 150 שקלים, הפעילות תתקיים בין השעות 7:30-13:00 (הפעילות היא לא חלק מגני היול"א).
בעירייה מציניים שהפעילות תתקיים בגני הילדים העירוניים ברחבי העיר, ניתן יהיה לאחד עד שלוש קבוצות ילדים בגן אחד והם ינסו לרכז שלושה גנים סמוכים. בנוסף הם מציינים שהפעלת התוכנית תלויה בכמות הנרשמים (על מנת לפתוח גן יש צורך בלפחות 20 ילדים), וכן ביכולת של העירייה לגייס כח אדם להפעלה. בכל גן יהיו שני אנשי צוות, ובעירייה מדגישים שברוב הגנים יהיו שתי סייעות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר