בית פרידמן להצלחה ולמנהיגות ע״ש שולמית ואלחנן פרידמן. צילום באדיבות בית פרידמן.

בית חם לתלמידים על סף נשירה מבתי הספר ייפתח ברעננה

'בית פרידמן להצלחה ומנהיגות' מיועד לבני נוער בגילאי 14-18 בסיכון, ממצב סוציו אקונומי בינוני עד נמוך ובעלי מוטיבציה ופוטנציאל להצלחה. הם יקבלו במקום סיוע לימודי, ארוחת צהריים, תמיכה רגשית ועוד

פורסם בתאריך: 30.12.20 08:31

במהלך החודש הקרוב ייפתח ברעננה 'בית פרידמן להצלחה ומנהיגות' – בית אשר מעניק מעטפת לבני נוער רגע לפני נשירה ממוסדות החינוך. הפרויקט מתקיים על ידי 'קרן הקדש על שם שלומית ואלחנן פרידמן', בשיתוף 'עמותת גשר אל הנוער', עיריית רעננה ובעזרתו של הפעיל החברתי עו"ד אורי זנקו.
הבית מיועד לבני נוער בגילאי 14-18 בסיכון, ממצב סוציואקונומי בינוני עד נמוך ובעלי מוטיבציה ופוטנציאל להצלחה, אשר מוגדרים כ'נושרים סמויים' – כלומר נעדרים בתכיפות ממערכת החינוך או נוכחים בכיתה בצורה פסיבית. הבית יפעל בשעות אחר הצהריים, חמישה ימים בשבוע בין השעות 12:00-20:00 לאורך כל השנה והתלמידים יקבלו עזרה וסיוע לימודי פרטני וקבוצתי על ידי מורים מקצועיים. הם יקבלו מידי יום  ארוחת צהריים חמה ותמיכה רגשית באמצעות מנטור אישי. בהיבט החברתי יתקיימו טיולים, הרצאות והעשרה וכן עידוד למעורבות ותרומה לקהילה. צוות הבית יקיים שיתוף פעולה עם צוות החינוך בבית הספר בו לומד כל תלמיד.

בית פרידמן להצלחה ולמנהיגות ע״ש שולמית ואלחנן פרידמן. צילום באדיבות בית פרידמן

עו״ד רות דיין וולפנר, יו״ר משותף של קרן פרידמן, אמרה: ״אנו נרגשים להקים את בית פרידמן להצלחה ולמנהיגות ע״ש שולמית ואלחנן פרידמן לנוער על סף נשירה בעיר רעננה. אלחנן פרידמן הגיע לארץ כניצול שואה חסר כל, בנה עצמו והיה לתעשיין מוביל. בצוואתו ביקש להמשיך את דרכו, לתמוך בבני נוער ולפתח ערכים של הובלה ומנהיגות וזוהי הגשמה של חזונו״.
ראש העירייה, חיים ברוידא, אמר: "אנחנו מברכים את חניכת סניף "בית פרידמן" בעיר, פרי שיתוף פעולה של עיריית רעננה עם קרן פרידמן ועמותת "גשר אל הנוער", שנוסד במטרה להעניק הזדמנות שווה לבני נוער. מהרגע שנחשפתי לפעילות זו, פעלתי רבות בכדי לפתוח בעיר סניף של בית פרידמן, במטרה לסייע לבני הנוער הרעננים לפתח את היכולות הטמונות בהם ולהובילם להצלחה בכל התחומים. העירייה, אשר רואה חשיבות רבה לפעילות, סייעה לבית פרידמן בפיתוח, שדרוג ושיפוץ המקום, כולל ביצוע עבודות גינון נרחבות ובנוסף, תממן העירייה ארוחות צהריים חמות לבני הנוער שיגיעו למקום ותסייע בכל הנדרש גם בהמשך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר