אלכוהול צילום אילוס עזרא לוי
אלכוהול צילום אילוס עזרא לוי

האלכוהול, המיניות והנוער: סדרת הרצאות ופעילויות מיוחדות תתקיים ברעננה

סיגריה אלקטרונית? סמי פיצוציות? בנושאים אלו ואחרים יעסקו פעילויות והרצאות שתקיים עיריית רעננה למען העלאת המודעות למניעת התנהגויות בסיכון ומניעת התמכרויות של בני נוער

פורסם בתאריך: 22.12.20 08:51

על רקע משבר הקורונה תקיים עיריית רעננה מגוון פעילויות תחת הכותרת "חוסן יום א'". הפעילויות יחלו ביום ראשון הקרוב ה- 20/12/20. המטרה היא העצמת החוסן של בני הנוער והעלאת המודעות למניעת התנהגויות בסיכון ומניעת התמכרויות של בני נוער. בין היתר יתקיימו פעילויות חווייתיות משותפות להורים ולבני הנוער וכן הרצאות המיועדות להורים בלבד. כל הפעילות תתקיים ללא תשלום.

רשימת ההרצאות והפעילויות:

27/12, יום ראשון 20:30 – מרצה רות גנאל, הרצאה בנושא 'זום אין: "שוט אחרון ו-die". בהרצאה תדבר גנאל על איך אלכוהול משפיע,  מה קורה כששותים יותר מדי, ההבדל בין הנגאובר להרעלת אלכוהול, התחום האפור במפגש בין מיניות ואלכוהול ואחריות כלפי חברים במצבי שתיה.

10/1, יום ראשון, 20:30 – מרצה רון בראון. הרצאה בנושא 'תרבות הבילוי והפנאי של בני הנוער וכיצד יכולים ההורים ליצור נוכחות טובה יותר בחייהם ובקרה נכונה יותר על מעשיהם'. במהלכה ידבר בראון על אלכוהול כמוטיב מרכזי בבילוי, הקושי של מתבגרים לשתות שתיה מבוקרת, הסיבות והמשמעות לעלייה הדרמטית בשיעור השימוש במריחואנה בקרב מתבגרים כבר מכיתה ז' ומה אומרת החקיקה בנושא. עוד ידבר על הקשר בין רשתות חברתיות ומדיה לבין סיכון מוגבר לשימוש בסמים ואלכוהול, על סמי פיצוציות, האם נרגילה "בריאה" יותר מסיגריות, האם לאפשר לילד סיגריה אלקטרונית? מה קורה במסיבות במועדונים ועוד.

בנוסף, תלמידי כיתות ח' והוריהם יצפו במשותף בהצגה בשם "תשמעו סיפור", המגוללת את סיפורו האמיתי של נער שהתגלגל להשפעותיה השליליות של התמכרות. הצפייה תתקיים כחלק מערבים משותפים שיתקיימו במסגרת בית ספרית בהם ייקחו חלק גם מנהלי בתי הספר, הצוות הייעוצי והמחנכים, ולמחרת יתקיים בבית הספר דיון המשך בנושא. התאריך יימסר לתלמידים והוריהם ישירות דרך מערכת החינוך.

להרשמה ומידע נוסף בנושא ההרצאות ניתן להיכנס לאתר קולטיקט tickets.raanana.muni.il או בטלפון 8864*.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר