אבל כבד: הלכה לעולמה הגננת האהובה טני בנאש

ההורים ספדו לה בדפי הפייסבוק השונים וכתבו: "טני הייתה גננת מדהימה עם לב ענק ועיניים טובות. זו טרגדיה אמיתית". אביבה יחזקאל, סייעת שעבדה איתה: "הלב נקרע, ההלם עצום"

פורסם בתאריך: 18.12.20 17:43

אבל כבד עם היוודע דבר פטירתה של הגננת האהובה והמוערכת, טני בנאש, גננת היול"א של גן עגור, שנפטרה ביום חמישי. הנהגת ההורים ברעננה פרסמה הודעת תנחומים והצטרפה להודעה אשר כתבה מוקדם יותר גננת הגן, רוני נחושתן גניס: "טני אהובה, האור של גן עגור. מפיצה סביבך שמחה וצחוק. כל כך אהבת ללמד את הילדים, לחבק ולרקוד. הילדים היו מחכים לבואך, וגם אנחנו. את לנצח תשארי בליבנו, חלק ממשפחת גן עגור".
גם ההורים ספדו לה בדפי הפייסבוק השונים וכתבו: "טני הייתה גננת מדהימה עם לב ענק ועיניים טובות. זו טרגדיה אמיתית. תנחומים למשפחתה, תדעו כמה הייתה אהובה, כמה היא אהבה את החיים!" … "טני הייתה גננת אהובה על כל מי שהכיר אותה, מלאת שמחת חיים,תמיד מחייכת, אנרגטית, משקיעה עצמה במסירות ובאהבה בעבודתה בגן הילדים, זו אבדה גדולה למשפחתה ולמערכת הגיל הרך ברעננה" … "אישה מדהימה שרק הפיצה אור ושמחה וחיוכים ותמיד עשתה את עבודתה עם כל כך הרבה אנרגיות חיוביות ואהבה אמיתית לילדים" … "קשה לדבר עליך בלשון עבר, אדם מיוחד במינו עם נתינה אינסופית מלאת אהבה לזולת מלאה שמחת חיים עם חיוך ענק גם בזמנים פחות טובים, היתה לנו הזכות להכיר אותך" … "אישה יקרה ואהובה, הרבה מעבר לגננת, אלוהים לקח פרח כל כך יפה וטוב".

טני בנאש ז"ל

אביבה יחזקאל, סייעת שעבדה עם טני ז"ל, אמרה: "הלב נקרע, ההלם עצום. עבדתי עם טני כמה פעמים וממש התרשמתי ממנה כאשה עם המון אנרגיות טובות ואישה נעימה. היה לי ממש כיף לעבוד איתה, היא הייתה אישה חייכנית ומשקיענית בעבודה. האבידה גדולה ולא נתפסת. תהי מנוחתה עדן".

בהודעה שפרסמה עיריית רעננה נכתב: "עיריית רעננה ועובדיה מרכינים ראש, משתתפים בצערה הכבד של המשפחה ומלווים אותה בשעתה הקשה". ההלוויה התקיימה ביום חמישי האחרון, בנוכחות בני משפחתה של בנאש ז"ל.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

יהי זכרה של טני בנאש ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר