ילד בגן עירייה ברעננה- נעקרו לו השיניים לאחר שילד אחר הרביץ לו.

מזעזע: ילד חזר מהגן עם חבלות בפנים וללא השיניים הקדמיות

לדברי ההורים יש בגן ילד אלים, והנושא אינו מטופל. עוד הם יוצאים נגד דוח החובש שהוזעק למקום ולטענתם לא תיאר את התמונה המלאה

פורסם בתאריך: 23.12.20 13:17

הורים לילד בגן עירייה ברעננה, מתלוננים שבנם חזר מהגן עם שיניים עקורות מהשורש וחבלות בפנים. לטענת ההורים, בגן של בנם יש מתחילת השנה ילד אלים ולמרות שהצוות יודע על כך דבר לא נעשה. "מדובר בגן של גילאי טרום טרום חובה עם שלוש נשות צוות", מסבירה אמו של הילד, "בשבוע שעבר הגננת הייתה חולה והחליפה אותה גננת היול"א. לפני ארוחת הבוקר, הבן שלי שיחק במתחם של הקוביות מהעץ עם מספר חברים ואז אחד הילדים פשוט הטיח את הראש של הילד שלי על הכסא. בעקבות זאת הילד שלי איבד את שתי השיניים הקדמיות שלו וספג חבלות בפנים. אחרי שהמקרה התרחש, קיבלתי טלפון מהגננת שהתחילה לשאול אותי האם לילד שלי נפלו שיניים והאם הוא הגיע בבוקר עם שיניים לגן. באותו רגע נכנסתי ללחץ והיא אמרה לי שילד אחד דחף אותו על הכיסא. התקשרתי לבעלי שילך מהר לראות מה קורה", היא ממשיכה ומספרת. "כשהתחלנו לברר פרטים ולשאול מה בדיוק היה, אז הגננת טענה שהיא לא ראתה מה קרה. הבן שלי ישב בבית במשך שבוע שלם. יש לו חרדות והיה לו קשה לאכול. כשפניתי לאנשי המקצוע להבין איך הם מטפלים בזה, אמרו לי שזה בטיפול, אבל אסור להם לשתף אותי כי זה לא הילד שלי (לגבי הילד האלים, מט"ל). הצעתי להם להביא לגן סייעת נוספת ואני לא מצליחה להבין למה הם מחכים. הם אמרו לי זה רק שיניים, אבל הם לא מבינים שיש הרבה מעבר לכך".
הילד שלך חזר לגן?
"הפסיכולוגית של הגן אמרה לי שנכון חברתית להחזיר אותו לגן. למרות הפניות לעירייה, האלימות לא פוסקת וכל יום יש מקרה אחר. כל הזמן אומרים לנו שזה בטיפול, אך דבר לא קורה".
אביו של הילד שנפגע מוסיף: "אחרי הפציעה ביקשנו לראות דוח פציעה, על מנת שיהיה לנו תיעוד. ראינו שהחובש לא מילא נכון את הדוח ולא הזכיר בכלל את השיניים שנעקרו. הוא גם כתב שהילד נשאר להשגחה, כשגם זה לא נכון ובכלל לקחנו אותו הביתה. כשביקשנו לדייק את הדוח כדי שיהיה בו את מה שבאמת היה, אמרו לנו שזה בלתי אפשרי וצריך לפנות לבית משפט. התחושה שלנו היא שכולם מנסים להתנער מאחריות ואנחנו מאוד מאוכזבים מהטיפול בנושא".

מעיריית רעננה נמסר "עיריית רעננה מכירה את הנושא ועוסקת בטיפול במצב ובמתן מענה מותאם בשיתוף כל גורמי החינוך הרלבנטיים, פיקוח משרד החינוך, השירותים הפסיכולוגים החינוכיים וצוות הגן, למציאת פתרון מיטבי עבור הילד ועבור כלל ילדי הגן. יצוין כי אין בסמכות העירייה לשנות דוח רפואי אשר ניתן על ידי גורם מקצוע במקום האירוע. על פי בדיקה שעשינו, עולה כי שינוי דוח ניתן לעשות רק בהתערבות משפטית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מזעזע! איפה הטיפול של העירייה ומשרד החינוך?!
    מחכים לעוד קורבנות??

  2. אבא לילדה מהגן

    הכתובת על הקיר תעשו כבר משהו!!!! כל יום מתרחש מקרה אלימות נוסף בגן, כל הגורמים יודעים ומעודכנים – וממשיכים לטייח ולמסמסמעל תשובות בנאליית! עוד יקרה פה אסון די!!!

  3. אזרחית

    דוח פציעה אמורה גם גננת הגן למלא ולשלוח ל5 מכותבים כולל חברת הביטוח שמבטחת את הילדים.
    זה קורה שילדים נפצעים בגן אין צורך להיטפל לילד האלים פשוט צריך לטפל ואולי להצמיד לו סייעת אישית

  4. אזרחית

    לדעתי צילום שיני הילד מיותר אין צורך שכל תושבי העיר יצפו בשיניו.
    תתמקדו בלטפל בילד. הכי חשוב קודם לקחת אותו לרופא שיניים לטיפול ומעקב.
    לעיתים מחזירים את השיניים לפה במידה ומצאו אותם

  5. אןדרי

    באם זה היה הילד שלי שנפגע הייתי מרימה את כולם על הרגליים. זה לא רק שיניים וחבלות בפנים זה גם נזק נפשי. יש להעיף את המכה לאלתר !!!!

  6. אלי

    למה התושבים המבוגרים בעלי הנטיות האלימות לא מציעים להעמיד את הילד הפוגע בכיכר העיר ולסקול אותו באבנים?
    על ילד בגיל גן לא כועסים. זה לא ילד אלים. אין מושג של אלימות בגיל כזה. צריך לטפל.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר