תיכון אוסטרובסקי. צילום עזרא לוי
תיכון אוסטרובסקי. צילום עזרא לוי

גיוס הכספים לנשף הסיום: לתגובות כאלה תלמידי י"ב באוסטרובסקי לא ציפו

הם קנו פרחים מעסקים שנפגעו, ומציעים משלוחים ליום האהבה כדי לגייס כספים לנשף הסיום אם יהיה, ואם לא, ההכנסות ייתרמו לאחת העמותות. אז מה גרם לחלק מהתושבים להגיב בבוטות? "היו תגובות מפרגנות, אבל היו כאלה שהרגשנו שממש יוצאים עלינו", אומרים בני הנוער באכזבה

פורסם בתאריך: 1.2.21 15:17

בימים אלה, מגייסים תלמידי י"ב בתיכון אוסטרובסקי כספים לקראת נשף סיום י"ב, בתקווה שהמצב יאפשר זאת והוא אכן יתקיים. כחלק מכך הם החליטו למכור זרי פרחים לקראת יום אהבה. כאשר פרסמו את הדבר ברשתות החברתיות לא חשבו שלצד תגובות מפרגנות יהיו גם לא מעט תגובות בוטות ומכוערות. התלמידים פרסמו את מכירת הפרחים במספר קבוצות ופורומים, שאחד מהם היה 'פורום תושבים רעננה'. לצד תגובות מפרגנות על היוזמה, היו במפתיע לא מעט תגובות כועסות של תושבים נגד המחשבה על קיום נשף, כאשר היו כאלה שהזכירו שלפני כשנה אחד הנשפים של תלמידי י"ב, הפך את רעננה לעיר אדומה. חלק מהתושבים טענו שהם לא תומכים בפרויקט, ציינו שראוי שהנוער יארגן התרמה למשהו משמעותי וערכי יותר, אחרים כתבו שמדובר בזרים יקרים והיו גם כאלה שהשתמשו במילות גנאי.
מנגד היו לא מעט תושבים שנעלבו עבור בני הנוער. רבים כתבו שמדובר ברעיון מדהים, שיש לכבד ולהעריך את הרצון שלהם לגייס כסף ובעיקר טענו שיש לדבר בכבוד לבני הנוער שמתנדב כל יום למען נזקקים, ניצולי שואה ועוד. "בשנים הקודמות בהן לא הייתה קורונה היינו מגייסים כספים בדרך אחרת ועושים מסיבות לתלמידים ברעננה", מסביר עילי דליות, אחד מהתלמידים בשכבה. "מאחר והשנה זה לא אפשרי, אמרנו שנהיה יצירתיים וחיפשנו משהו שבו נוכל גם להרוויח כסף ולשמח אנשים ושלא מצריך התכנסות. לאור חג אהבה, החלטנו לשלוח זרי פרחים למי שרוצה על פי הגבלות הקורונה ויצאנו לדרך. מצאנו עסקים קטנים שנפגעו מהקורונה והחלטנו לרכוש מהם את הפרחים, פרסמנו את זה בכל מיני קבוצות במטרה להגיע להורים וזוגות צעירים וחשבנו שזה נכון לפרסם את זה בקבוצות הפייסבוק שמגיעות לקהל גדול". דליות מציין שבהתחלה הם קיבלו בפורום תגובות מחממות. "אחרי שעה אני מקבל טלפון מחבר שאומר לי שאני חייב להיכנס לפורום. נכנסתי וראיתי את התגובות הלא נעימות ושממש יצאו עלינו".
בהתחלה החבר'ה החליטו לא להגיב, אך ככל שהתגובות הלכו והתעצמו לא הייתה להם ברירה. "העלינו פוסט שבו כתבנו שאנחנו עושים הכל על פי ההנחיות ומבקשים עזרה ממי שיכול", אומר דליות, "הדגשנו שבמידה והנשף לא ייצא לפועל ולא יאשרו לנו לקיים אותו, כל הכסף שצברנו יעבור לטובת תרומה למי שצריך את זה באמת. היה חשוב לנו להתבטא בצורה מכובדת ולא להגיב נקודתית לפוסטים".
בשורה התחתונה, יש הזמנות?
"האמת שכן. יש הזמנות די יפות. זה לא מספיק ולכן נצא בעוד מבצעים לגייס כסף, כיף לראות שאנשים עוזרים לנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר