ארז גאון, סנטה קלאוס צילום ג'ורדן פולבוי

פרויקט נהדר: סטודנטים מעצבים תחפושות מיוחדות לילדי בית איזי שפירא

פרויקט "תחפושות מתגשמות" של בית איזי שפירא בשיתוף סטודנטים מהמחלקה לעיצוב תעשייתי ב-HIT, המכון הטכנולוגי בחולון, מתקיים זו השנה השישית. צפו בתחפושות ובילדים המאושרים

פורסם בתאריך: 24.2.21 08:12

זו השנה השישית שמתקיים פרויקט "תחפושות מתגשמות" של בית איזי שפירא בשיתוף הסטודנטים מהמחלקה לעיצוב תעשייתי ב-HIT, המכון הטכנולוגי בחולון. במסגרתו זוכים ילדי בית איזי שפירא להתחפש כמו כל ילדי ישראל. השנה הפרויקט הותאם למגבלות הקורונה ולהנחיות משרד הבריאות. "השנה בגלל הקורונה חששנו שהאירוע לא יתקיים" מספרת טל נאמן, רכזת יחסי הציבור בבית איזי שפירא, "אבל החלטנו שלא ניתן לוותר והסטודנטים חברו למשפחות ולילדים. המפגשים היו אישיים והסטודנטים שמעו מה החלום של ילד ילד, למה הוא רוצה להתחפש ועשו את העיצובים בבתים ובמפגש הסיום כל ילד קיבל את התחפושות שלו והייתה התרגשות גדולה".

מיה זמיר, פיית יום הולדת, צילום ג'ורדן פולבוי

אריאל לוי, באטמן, צילום ג'ורדן פולבוי

ליאור מירון, נהג טרקטור, צילום ג'ורדן פולבוי

נריה קדוסי, מעבדת קורונה, צילום ג'ורדן פולבוי

אביטל גרונברג, חיסון קורונה, צילום ג'ורדן פולבוי

נאמן מציינת שמידי שנה מעצבים בין 25 ל–30 תחפושות וכבר בתחילת השנה כשמפרסמים לסטודנטים את הפרויקט יש עשרות מתנדבים שמבקשים לעצב לילדים את החלום שלהם. "קיימנו זום משותף וכל ילד השוויץ עם התחפושות שלו וזה היה מאוד מרגש. היה לנו ילד שרצה להתחפש לטרקטור שהיה חשוב לו שהכף תעלה ותרד. ילדה שרצתה להיות פיית יום הולדת עם תחפושת ססגונית, ילדה שרצתה להיות חיסון קורונה וילד שההליכון שלו הפך למעבדה שלמה של קורונה".
נעה ניצן מהמרכז לטכנולוגיה, אשר מסייעת בבית איזי שפירא, מוסיפה: "האירוע נולד מתוך החוויה של הילדים וההורים, בה כסאות גלגלים והליכונים מסתירים את התחפושת המושקעת. חשבנו שהכסא או ההליכון דווקא יכולים לשדרג את התחפושת ויהפכו אותה לייחודית".

עוד בין התחפושות השנה אפשר לראות נהג אמבולנס, ברסלב DJ, בטמן עם באטמוביל וציפור הנפש.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר