אמרי שוורץ

"זה אתגר גדול" | אמרי שוורץ מאוסטרובסקי עלה לחידון התנ"ך הארצי

הוא חבר בסגל נבחרת ישראל במתימטיקה, בהתחלה תנ"ך פחות עניין אותו, אבל זה לא הפריע לאמרי שוורץ להגיע למקום הראשון בחידון התנ"ך המחוזי. האתגר הבא: החידון הארצי

פורסם בתאריך: 26.2.21 09:56

אמרי שוורץ, תלמיד מגמת מדעי המחשב ופיסיקה בתיכון אוסטרובסקי ברעננה, וחבר סגל בנבחרת ישראל במתמטיקה, זכה במקום הראשון בשלב הגמר של תיכון התנ"ך במחוז המרכז, וישתתף בחידון התנ"ך הארצי. יחד איתו העפילו לגמר 14 תלמידים מרחבי הארץ. החידון הארצי יתקיים בחודש מרץ הקרוב והחידון העולמי יתקיים ביום העצמאות ה-73 של מדינת ישראל. במהלך התחרות התמודדו שמונה מועמדים מכל מחוז, כאשר בסופה נבחרו שניים מכל מחוז שישתתפו בגמר הארצי, נציג של החינוך הממלכתי ונציג של החינוך הממלכתי דתי.

"אני אוהב אתגרים ואת האתגר שהחידון סיפק לי, לא מצאתי בשום מקום", מספר אמרי השבוע, "מעבר לזה, החומר הספציפי הזה של התנ"ך מעניין אותי. בהתחלה פחות התחברתי לתנ"ך ובכיתה י', כשראיתי מצגת, זה נשמע לי מעניין ומאתגר".
שוורץ, תלמיד כיתה י"ב, עלה לגמר לאחר שעבר שני שלבי סינון, חלק בכתב וחלק בזום. מבחינת שוורץ, זו לא פעם ראשונה שהוא משתתף בחידון התנ"ך המחוזי, בשנה שעברה זכה במקום השני ושנה קודם לכם במקום השלישי. "סוף סוף הגעתי למקום הראשון", הוא אומר השבוע.

כמה זמן התכוננת?

"לתחרות לוקח להתכונן בצורה אינטנסיבית בין חודש לחודש וחצי, וזאת לצד הבחינות והבגרויות. עכשיו אני ממשיך להתכונן לשלב הבא, כי בכל שלב נוסף חומר. אם עד עכשיו זה חומר שידעתי, עכשיו זה להתחיל מהתחלה".

הוא מבקש להודות לחברים, למשפחה ולצוות בית הספר שמפרגנים ועוזרים: "אני רוצה להודות לכולם ובעיקר למורה שלי לתנ"ך עופר גירון, שעזר לי לאורך כל הדרך וכמובן לבית הספר".
על השילוב האישי שלו בין מתמטיקה לתנ"ך הוא אומר: "אני לא רואה קשר ברמת החומר, אבל בשניהם אני מוצא אתגר מאוד גדול וזו חוויה מאוד מהנה וכיף ללמוד ולהשתפר".
מה עם מקום ראשון בחידון הארצי?
"הלוואי, אני מאוד מקווה להצליח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר