טקס הנחת אבן הפינה למבנה של סניף הצופים נבו צילום דוברות עיריית רעננה

מבנה חדש לשבט הצופים נבו יוקם בשכונת נאות עוזי

אתמול הונחה אבן הפינה למבנה שישרת את מאות חניכי השבט, תושבי שכונות לב הפארק וקריית שרת. עד עתה פעל השבט כשלוחה של שבט הדר, אך לנוכח צמיחתו יפעל כשבט עצמאי עם מבנה קבע משלו

פורסם בתאריך: 4.3.21 18:02

הונחה אבן הפינה להקמת מבנה לשבט תנועת הצופים "נבו" רעננה. המבנה, שיוקם ברחוב לאה גולדברג בשכונת נאות עוזי, ישרת את מאות חניכי השבט, תושבי שכונות לב הפארק וקריית שרת. עד לאחרונה פעל השבט כשלוחת שבט הדר, ולנוכח צמיחתו המהירה, יפעל מעתה כשבט עצמאי במבנה קבוע. אבן הפינה הונחה היום בטקס בו נכחו ראש העירייה חיים ברוידא, חבר מועצת העיר, ארז ברט, הממונה על תנועות הנוער, סגנית ראש העירייה ענבר הוכברג, יו"ר תנועת הצופים בארץ, רז פרל, יוסי הצורף – יו"ר הנהגת השחר, ועוד.

שבט נבו משרת את ילדי ונוער שכונות לב הפארק וקריית שרת בעיר, ומצטרף לשלושה שבטי צופים קיימים פעילים בעיר, אליהם משתייכים כ-2,300 חניכים מרחבי העיר. עד לאחרונה פעל השבט, כשלוחת של שבט הדר בעיר. לנוכח צמיחתו המהירה, הוחלט בעירייה על הקמת מבנה קבע לשבט, ועל פועלו כשבט עצמאי בעיר. הטקס, בהנחיית סיגל מצר תלמי, מנהלת המחלקה לנוער וצעירים בעירייה, הסתיים במעמד מרגש של הטמנת קלף חזון השבט, על ידי ראש העיר רעננה ונציגי התנועה, בו נאמר בין היתר: "שבט נבו יהווה בית לחניכיו ומדריכיו תוך הובלת פעילות ערכית מגבשת ומאחדת, המשקפת את פניה היפות של קהילת רעננה. הקמת השבט היא ביטוי לתפיסה העירונית, המעמידה בראש סדר העדיפויות את טובת הילדים ובני הנוער, רווחתם והעצמתם. נמשיך לפעול לעידוד פעילות תנועות הנוער בעיר, למען הצמחתו של נוער ערכי, יוזם ותורם, מלח הארץ, דור מנהיגי המחר".

ברוידא אמר: "הקמת שבט נבו מהווה חלק מהתפיסה העירונית לקידום תנועות הנוער בעיר, מתוך ההכרה בערך החשוב שמהווה הפעילות בתנועות הנוער עבור בני הנוער, ותרומתן להווייתם החברתית ולעיצוב אישיותם וחינוכם לערכים. לכן, נערכנו בשילוב כוחות ובמשנה מאמץ, להקמת מבנה לחניכי שבט נבו, שיהווה עבורם בית חם לרווחתם. אני מאחל לכל פעילי שבט נבו ופעילי תנועות הנוער ככלל, שתמשיכו לצמוח ולהתרחב, ולשקף את פניה היפות של החברה הישראלית, עם נוער איכותי, יוזם, פעיל ומתנדב, מלח הארץ – כאן ברעננה".

רז פרל, יו״ר תנועת הצופים: "אנו מודים לראש העיר על שיתוף הפעולה וההירתמות לסייע לנו לפתוח שבט נוסף בעיר. כל שבט חדש שנפתח מרחיב את הלב כמו ילד נוסף שמצטרף למשפחת הצופים. דווקא אחרי שנה מאתגרת זו בה הצלחנו להביא את הצופיות שלנו ואת הנתינה והתרומה לקהילה בה אנו חיים לשיאים חדשים, שבט חדש הוא בבחינת ערוץ נוסף להגיע לחניכים ודרכם לקהילה ולהפיץ את הבשורה הצופית שלנו. להפיץ את הטוב. חזק ואמץ".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אפרת

    רחוב לאה גולדברג נמצא בשכונת 2003, ליד הספורטק. לא בנאות עוזי.
    אז איפה המבנה מוקם? נשמח לדעת.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר