גן ילדים. לגן המצולם אין קשר לכתבה צילום תומר אפלבאום

חלם: הגנים סגורים, אבל לסייעת שלא תגיע מחר לגן ינוכה יום חופש

הגנים סגורים בהוראת פיקוד העורף, אך סייעות בגנים העירוניים שאינן רוצות לאבד יום חופש, ייאלצו להגיע מחר בבוקר לגנים. אחת מהן אומרת: "מעבר לכך שאין לנו מושג מי ייקח אחריות אם חלילה תהיה נפילה, מה יש לנו לעשות בגן יום שלם לבד?"

פורסם בתאריך: 18.5.21 18:23

סייעות בגנים העירוניים ברעננה, ייאלצו להגיע מחר בבוקר לגנים, כדי שלא ינוכה להן יום חופש. זאת למרות שהגנים סגורים, כמו כל מערכת החינוך, על פי הנחיות פיקוד העורף. לימודים יתקיימו רק במסגרות החינוך המיוחד, ורק בתוך מרחבים מגונים. "העירייה הודיעה לסייעות, שבמידה ואנחנו רוצות שישלמו לנו עבור היום הזה ולא יחשבו לנו אותו כיום חופש, אנחנו צריכות להגיע בבוקר לגן ולפתוח אותו", אומרת אחת הסייעות. "אין ילדים, הגן סגור, אבל לפי העירייה אנחנו מחוייבות להגיע. מעבר לכך שאין לנו מושג מי ייקח אחריות אם חלילה תהיה נפילה בעיר, מה יש לנו לעשות בגן במשך יום שלם לבד?".

סייעת אחרת מוסיפה: "בעירייה נתנו לנו להבין, שבמידה ונשאר בבית, זה ייחשב לנו כיום חופש. הם ישלמו לנו שכר, אבל יורידו לנו את זה כיום חופש ובמידה והמדינה תחליט אחרת הם ישלמו לנו. מבחינתנו, זה לא פייר. הרי זה לא שהחלטתי לשבת בבית מרצוני החופשי. כמו שזה נראה, לא מעט סייעות מתכוונות ללכת לגן, רק כי חבל להן על היום הזה".
מעיריית רעננה נמסר: "צוותי החינוך בגנים לא נדרשו להגיע לעבודה. עד כה לא התקבלה הנחיה מהממשלה לגבי עובדים שנאלצים לא לעבוד, עקב סגירת מסגרות החינוך. העירייה ממתינה להנחיות מסודרות בנושא והיא תפעל בהתאם". כשביקשנו לחדד מול העירייה את עניין ניכוי יום החופש, אישרו בעירייה שהם לא מחייבים את הסייעות להגיע, אך סייעת שלא תגיע מחר בבוקר לגן ינוכה לה יום חופש.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. סייעת

    בהחלט הודיעו לסייעות שיש להגיע ולשהות בגן הריק לסדר ולנקות אם לא יורידו ימי עבודה. לא רק מהיום כבר מיום רביעי שעבר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר