צילום אילוסטרציה רינת אברג'יל
צילום אילוסטרציה רינת אברג'יל

ההורים בלחץ: החל רישום חלקי בלבד לקייטנות ברעננה

כך למשל, ההרשמה למחזור השני ואילך אשר מיועדים לגילאי גן עד מסיימי כיתות ח', וכן ההרשמה ל״בית הספר של החופש הגדול" למסיימי א׳-ו׳, טרם נפתחו. הורים: "מדובר בהתנהלות לקויה"

פורסם בתאריך: 9.6.21 08:03

השבוע החלה הרשמה לקייטנות הקיץ ול"בית הספר של החופש הגדול" ברעננה, אבל הורים מתלוננים על כך שמדובר בהרשמה חלקית בלבד ולא מבינים מדוע העירייה לא פתחה עדיין אתההרשמה במלואה. חלקם טוענים שמדובר בסוג של התנהלות לקויה.

נזכיר כי בית הספר של החופש הגדול אמור לתת מסגרת לימודית וחברתית לילדי הגנים ובתי הספר היסודיים ומתקיים בגני הילדים ובתי הספר במהלך שלושת השבועות הראשונים של יולי, תמורת תשלום סמלי ומסובסד של 450 שקלים. התשלום נקבע בכל עיר לפי האשכול הסוציו אקונומי שלה.

כאמור לעת עתה לא כל אפשרויות הרישום נפתחו לציבור. כך למשל, ההרשמה למחזור השני ואילך אשר מיועדים לגילאי גן עד מסיימי כיתות ח', וכן ההרשמה ל״בית הספר של החופש הגדול״ (שיתקיים בין התאריכים 1-22.7) למסיימי כיתות א׳-ו׳, טרם נפתחה. "איך אפשר לתכנן את חופשת הקיץ במלואה, כאשר עוד אין אפשרות רישום לכל הקייטנות העירוניות?", תוהה אם לילדה בכיתה ב' בעיר. "הייתה שנה כל כך כאוטית, הילדים וגם אנחנו זקוקים לשגרה ויציבות".

בין התוכניות שנפתחו לרישום כבר בשלב זה: מחזור של "בית הספר של החופש הגדול״ לילדי הגנים (שיתקיים בין התאריכים 1-22.7), המיועד לילדי הגנים שלומדים חצי יום. מחזור נוסף שנפתח לרישום הינו של קייטנות הקיץ, אשר מיועדות למסיימי כיתות ד׳-ח׳ בלבד. יש לציין כי הורים לילדים בגני יול"א לא יצטרכו לרשום בנפרד, שכן תתקיים קייטנה במסגרת הגן הנוכחי עד לתאריך ה-9.8, ללא תשלום נוסף וללא צורך ברישום, כהמשך ישיר של ההרשמה השנתית.

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "בית הספר של החופש הגדול יפעל ברעננה בהתאם להחלטת המדינה. בימים אלו מושלמות ההיערכויות האחרונות להפעלת בית הספר והרישום צפוי להיפתח בשבוע הבא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר