קאנטרי רעננה
קאנטרי רעננה

אכזבה גדולה: קייטנת השחייה נסגרה לאחר ימים בודדים

קייטנת השחייה בקאנטרי רעננה על ידי מפעיל נסגרה לאחר ימים בודדים עם ליקויים רבים. הנהלת הקאנטרי: "היה מחסור בכוח אדם, הצענו קייטנה אחרת"

פורסם בתאריך: 30.7.21 07:22

אחרי שלושה ימים של תקלות וליקויים, קיבלו הורים שרשמו את ילדיהם לקייטנת השחייה בקאנטרי רעננה הודעה על ביטולה. השבוע נפתחה קייטנת שחייה לילדים מכיתה א'-ו', בשטח קאנטרי רעננה. אלא שכבר בימים הראשונים לפעילות דיווחו ההורים על שלל מחדלים, תקלות וליקויים. בעקבות זאת, החליטו חלק מההורים להוציא את הילדים מהקייטנה, כבר לאחר היום הראשון. אחרים שהחליטו לתת עוד יום-יומיים של ניסיון קיבלו ביום השלישי הודעה מהמפעיל כי הקייטנה נסגרה. "לצערי בשל בעיות כוח אדם אני נאלץ לסגור את קייטנת רעננה החל מהיום!", כתב המפעיל, "ראשית, אני רוצה להבטיח לכולם שכל מי ששילם יקבל את כספו במלואו תוך 14 ימי עסקים. שנית על מנת למצוא פתרון הולם לילדכם, יצרנו קשר עם קייטנת נינג'ה פרו שגם היא מתקיימת בקאנטרי רעננה".

כאמור שורת המחדלים, בהם גם מחסור גדול בכוח אדם, התחילו מהרגע הראשון. "הכל התחיל עוד לפני פתיחת הקייטנה", מסביר אחד ההורים "לא יצרו איתנו קשר, לא נתנו שום עדכון מה להביא ומה בתכנית – כלום".

ההורה מסביר עוד כי בבוקר הראשון לקייטנה, הגיע עם בתו למקום, והופתע לגלות שהבלגן ממשיך: "הגענו בבוקר והיה רק אדם אחד שקיבל עשרות רבות של ילדים בצורה איטית ולא מאורגנת", אמר, "התגודדו בכניסה כמאה אנשים, שחיכו ללא כל התקדמות בהכנסת הילדים לקאנטרי ובפנים לא חיכה להם אף אחד. כעבור כעשרים דקות במהלכן הרבה ילדים פשוט ישבו בשמש, התחילו להגיע המדריכים. אלא שאז שמנו לב שאין מספיק מדריכים והכל נראה בפנים כברדק אחד גדול"

מה למשל?
"למשל, שמתי לב ששער החירום ממנו נכנסנו נשאר פתוח, כך שכל אחד יכול להיכנס ולצאת. שמתי לב לכך שהיו לא מעט ילדים שפשוט נראו "אבודים" והסתובבו בלי קשר ברחבה, חלק מהילדים הלכו לבד לשירותים מרחק רב ועוד. בנוסף, בפרסומים נכתב כי הקייטנה כוללת ארוחת בוקר, אך בפועל לא הייתה ארוחת בוקר. כשהגעתי בצהרים, יחד עם לא מעט הורים, להוציא את הילדים, הם היו מפוזרים ללא כל הכוונה במקלט שהוא גם חדר ההתעמלות בקאנטרי, עם מעט מאוד השגחה".

ההורה מסביר כי לא שלח את בתו לקייטנה ביום למחרת אלא הוציא אותה מייד וביקש לבטל את ההרשמה לקייטנה. "עדיין לא חזרו אליי", הוא אומר, "בינתיים רשמנו אותה לקייטנה העירונית. אני יודע שעוד הורים הוציאו וביקשו לבטל את ההרשמה לקייטנה הזו".

אם אחרת ששוחחנו עימה, סיפרה כי גם היא הייתה עדה לדברים דומים: "לא שלחו לנו שום מידע לקראת פתיחת הקייטנה, אלא רק כאשר התקשרתי לברר נזכרו לשלוח, חברה שרשמה גם היא לקייטנה לא קיבלה גם את זה. ביום הראשון בעלי לקח את הילדה לקייטנה, וכשנסע משם אמר לי שהשאיר את הילדה במקום בלב כבד, מאחר והבלגן חגג".

האם הסבירה כי כאשר הגיעה לאסוף את בתה בצהריים, התברר לה כי פעילות השחייה בגינה רשמה את הילדה לקייטנה הזו, כלל לא התקיימה. "רשמתי את הילדה לקייטנה הזו במטרה שתשפר בשחייה וגם שילמתי לא מעט כסף בהתאם. ובסוף אני מבינה שלא עשו את הפעילות בכלל, כי היה מחסור באנשי צוות", אומרת האם, "ביום השני חלק מהמדריכים כלל לא הגיעו והצוות היה לא מאורגן".

מהנהלת הקאנטרי נמסר בתגובה: "החלטנו לסגור את הקייטנה מאחר והיה מחסור בכוח אדם, כולל מנהלת הקייטנה שלא הגיעה. אף על פי שביום שלישי בבוקר הייתה ביקורת של רישוי עסקים ומשרד החינוך והכל היה תקין מבחינתם, החלטנו שלא להמשיך את הקייטנה. לכן, בשיתוף פעולה עם המפעיל, החלטנו לסגור את הקייטנה לאלתר ולאפשר למי שרוצה לעבור לקייטנה מקבילה שמתקיימת פה בקאנטרי – קייטנת נינג'ה. מי שיבחר לבטל את הרישום לחלוטין, יקבל את כספו בחזרה עד 14 ימי עסקים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר