קורונה. צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE
קורונה. צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

החל מהיום: בוטלו הבדיקות הסרולוגיות לתלמידים ברעננה, הרצליה וכפר סבא

העיריות קיבלו הודעה ממשרד החינוך ופיקוד העורף על ביטול מבצע הבדיקות לילדים בגילי 3-12 בערים בהן אחוזי הילדים שנמצאו עם נוגדנים נמוכים

פורסם בתאריך: 25.8.21 08:41

מהיום (רביעי) 25.8, מבצע הבדיקות הסרולוגיות ללא עלות לילדים בגיל 12-3 יתמקד רק ביישובים עם רמת תחלואה של 12% ומעלה, כלומר ברשויות שעד עתה נמצא בבדיקות אחוז גבוה יחסית של ילדים שחלו בעבר ויש בגופם נוגדנים.  לפיכך, יבוטלו החל מהיום מבצעי הבדיקות בהרצליה, כפר סבא ורעננה בהן אחוז החיוביים נמוך מכך.
המבצע יימשך בכ-100 רשויות ברחבי הארץ, בהן שיעור הנדגמים שנמצאו עם נוגדנים לנגיף הקורונה הוא יותר מ-12%. בנוסף אליהן, מבצע הבדיקות הסרולוגיות לילדים יתקיים גם ברשויות שטרם נדגמו או שהמבצע רק החל בהן.
בתוך כך, עיריית הרצליה קיבלה הודעה על הפסקת מבצע הבדיקות הסרולוגיות בעיר, זאת לאחר שלושה ימים של פעילות משותפת של העירייה ופיקוד העורף למימוש המבצע הארצי לבדיקות סרולוגיות בקרב גילי 12-3. בעיריית הרצליה מדגישים, כי במידה ובוצעה בדיקה בימים ראשון-שני (22-22.8) ולא מתקבל מסרון המעיד על כך שזוהו אצל הילד/ה נוגדנים לנגיף קורונה עד יום רביעי בערב (25.8) – המשמעות היא שהתשובה לבדיקה יצאה שלילית ולילד/ה לא זוהו נוגדנים כנגד נגיף קורונה (לא יישלח מסרון לתוצאות שליליות למי שנבדק בימים אלו). מי שביצע בדיקה אתמול,  – שלישי, 24.8, יקבל תוצאה במסרון לנייד.

גם בכפר סבא וברעננה, הודיעו כאמור על הפסקת מבצע הבדיקות הסרולוגיות. בעיריות הודו לפיקוד העורף ולכל מי שלקח חלק בהפעלת מתחמי הבדיקות, וכמובן להורים ולילדים שהגיעו להיבדק בשלושת הימים האחרונים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר